انتشار جلد دوم غزل روزگار ما، سارائیسم به چاپ هفتم رسید

به گزارش مجله نماشو، سید احمد حسینی شاعر در تبادل نظر با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: تا زمان برپایی نمایشگاه کتاب تهران، 4 کتاب شعر جدید از من منتشر می گردد. یکی از این کتاب ها جلد دوم کتاب غزل روزگار ما است که دربرگیرنده بهترین غزلهای شاعران دهه های هفتاد و هشتاد است که پیش از این جلد اول آن منتشر شده است.

انتشار جلد دوم غزل روزگار ما، سارائیسم به چاپ هفتم رسید

وی اضافه نمود: مجموعه شعر دیگرم از امیرآباد تا امین آباد است که آن هم برای چاپ آماده می گردد. اما علاوه بر این 2 کتاب، یک اثر دیگر هم هست که اثری مشترک با شاعران دیگر است. فوکوس نام این کتاب است که مجموعه ای از شعر و عکس است و آثار 10 نفر از غزل سرایان مدرن را شامل می گردد. هر 3 کتاب قرار است توسط انتشارات نیماژ به چاپ برسند.

همچنین این شاعر اشاره نمود که حدیدترین مجموعه غزل متن او که با عنوان طبقه اول - اول شرقی که شامل غزل متن هایی عاشقانه و اجتماعی ست تا زمان برپایی نمایشگاه کتاب تهران منتشر خواهد شد. هر 4 کتاب قرار است توسط انتشارات نیماژ به چاپ برسند.

حسینی در ادامه گفت: چندین مجموعه شعرم هم که پیش از این توسط انتشارات نیماژ چاپ شده اند، تجدید چاپ شده اند. از جهانگرد تا تروریسم و چقدر قیافه شما برایم آشنا نیست به تازگی به چاپ سوم رسیده اند. چاپ هفتم کتاب شعر سارائیسم هم به تازگی منتشر شده و چسبی به نام زخم هم به چاپ ششم رسیده است. غزل روزگار ما هم کتابی است که چاپ پنجمش منتشر شده است. این کتاب ها همگی غزل متن بودند اما چاپ سوم مجموعه رباعی ام با عنوان سه به علاوه یک نیز همین روزها از چاپخانه خارج خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1065

به "انتشار جلد دوم غزل روزگار ما، سارائیسم به چاپ هفتم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار جلد دوم غزل روزگار ما، سارائیسم به چاپ هفتم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید