بازدید سهیل مهدی از استادیوم نقش دنیا

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/اصفهان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال و کمیته مجوز حرفه ای کشور از استادیوم نقش دنیا بازدید کرد.

بازدید سهیل مهدی از استادیوم نقش دنیا

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور و کمیته مجوز حرفه ای از ورزشگاه نقش دنیا بازدید کرد .

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز 22 بهمن میزبان یکی از تیم های بنیاد کار ازبکستان، العین امارات یا الزراء عراق خواهد بود. از آن جائی که باشگاه سپاهان، ورزشگاه نقش دنیا را به عنوان ورزشگاه خانگی خود به AFC معرفی نموده است، برای نهایی شدن الزامات مورد احتیاج و آماده بودن نقش دنیا برای میزبانی از رقبای سپاهان، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران و رئیس مجوز حرفه ای به همراه حمیدرضا دادخواه دبیر هیأت فوتبال اصفهان و تنی چند از مدیران و مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از این ورزشگاه بازدید و آن را مورد ممیزی قرار دادند .

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، سهیل مهدی پس از بازدید از ورزشگاه نقش دنیا گفت: تا قبل از آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان AFC برای تائید ورزشگاه نقش دنیا به اصفهان خواهند آمد و ضرورت داشت که ما امروز به این ورزشگاه بیاییم و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را مورد ممیزی قرار دهیم.

وی اضافه نمود: بسیاری از مسائل ورزشگاه نقش دنیا برطرف شده است، فقط بعضی موضوعات ایمنی و امنیتی است که باید پیگیری و مسائل آن مرتفع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 836

به "بازدید سهیل مهدی از استادیوم نقش دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سهیل مهدی از استادیوم نقش دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید