بازوبند کاپیتانی تیم ملی با شکل و شمایلی جدید: K به جای C

به گزارش مجله نماشو، مقابل ترینیداد روی بازوبند تیم ملی حرف K نوشته شده بود و این در حالی است که همیشه روی بازوبند کاپیتانی حرف C به نشانه واژه لاتین کاپیتان وجود دارد.این هم از اشتباه هایی است که کم در تیم ملی رخ نمی دهد

بازوبند کاپیتانی تیم ملی با شکل و شمایلی جدید: K به جای C

به گزارش خبرنگاران ،تیم ملی در روزی که باران می بارید و هوای تهران، سردتر از همیشه بود، با پیراهن هایی تابستانی پا به زمین گذاشت و مقابل ترینیداد و توباگو بازی کرد. نه خبری از پیراهن زمستانی با آستین بلند بود و نه پوششی یک دست در زمین. گروهی از بازیکنان به دلیل سرما، از زیر پیراهن تیم ملی، پیراهن دیگری بر تن نموده بودند و برخی دیگر از بازیکنان، با همان پیراهن تابستانی پا به زمین گذاشتند. اتفاقی که شاید دلیل آن، فراهم نشدن پیراهن های زمستانی برای تیم ملی و بازیکنان بود.

این تنها اتفاق عجیب بازی ایران مقابل ترینیداد و توباگو نبود. در دقیقه 59 و در لحظه ای که تابلوی تعویض به نشانه ورود اشکان دژاگه به جای مسعود شجاعی بالا رفته بود، شجاعی آرام آرام به سمت دژاگه رفت تا جایش را به این بازیکن بدهد و البته بازوبند کاپیتانی را هم بر بازوی هم تیمی باشگاهی اش ببندد.

روی بازوبند تیم ملی حرف K نوشته شده بود و این در حالی است که همیشه روی بازوبندهای کاپیتانی حرف C به نشانه واژه لاتین کاپیتان وجود دارد. بنا به ادعای مسئولان فدراسیون، البسه تیم ملی همگی تولیدی آدیداس هستند اما چنین اشتباهی از معروف ترین برند البسه ورزشی بعید است و باید دید شرح مسئولان در این باره چه خواهد بود.

با این اتفاق، معنی کاپیتان در تیم ملی تغییر کرد. از CAPITAN به . KAPITANاین هم از اشتباه هایی است که کم در تیم ملی رخ نمی دهد. یادمان نمی رود همین سال جاری، در جام جهانی و نیمه دوم بازی ایران مقابل پرتغال، مجید حسینی با پیراهنی بازی کرد که نام میلاد محمدی پشت آن نوشته شده بود. یعنی ایران در نیمه دوم بازی مقابل پرتغال، آن هم در جام جهانی، 2 میلاد محمدی در ترکیب خود داشت. یکی با شماره 23 و دیگری 19.

بروز چنین اتفاق هایی در تیم ملی ایران معمولی است و زیاد نباید به آن خرده گرفت. وقتی نام بازیکنان اشتباه نوشته می گردد، دیگر چه انتظاری است که دو حرف انگلیسی، روی بازوبند جابه جا نوشته نگردد.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2901

به "بازوبند کاپیتانی تیم ملی با شکل و شمایلی جدید: K به جای C" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازوبند کاپیتانی تیم ملی با شکل و شمایلی جدید: K به جای C"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید