بازی نقش آفرینی Scarlet Nexus بیش از 2 میلیون بازی کننده داشته است

به گزارش مجله نماشو، به تازگی شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) به صورت رسمی اعلام نموده است که تعداد افرادی که بازی اسکارلت نکسوس (Scarlet Nexus) را تجربه نموده اند، از 2 میلیون نفر عبور نموده است و بعلاوه این بازی توانسته تا به حال تقریباً 1 میلیون نسخه به فروش برساند.

بازی نقش آفرینی Scarlet Nexus بیش از 2 میلیون بازی کننده داشته است

این آمار مربوط به فروش بازی Scarlet Nexus در تمامی پلتفرم ها و در سرتاسر دنیا است. در این آمار هم فروش فیزیکی بازی و هم فروش دیجیتالی آن حساب شده است. اینکه تعداد بازیکنانی که این اثر را تجربه نموده اند تقریباً 1 میلیون بیشتر از تعداد فروش آن است، چندان عجیب نیست اما در رابطه با این بازی تأثیر ایکس باکس گیم پس به وضوح مشهود است. چندین ماه پس از عرضه اولیه بازی Scarlet Nexus، این اثر برای سرویس اشتراکی معروف مایکروسافت منتشر شد و همین موضوع قطعاً در افزایش تعداد مخاطبان بازی تأثیرگذار بوده است. حتی حساب رسمی بازی در توییتر هم به این موضوع اشاره نموده و بیان نموده که بازیکنانی که این اثر را به وسیله گیم پس در ایکس باکس و کامپیوتر به تجربه این بازی پرداخته اند، در آمار گفته شده محاسبه شده اند.

شرکت باندای نامکو به مناسبت رسیدن تعداد بازیکنان این اثر به 2 میلیون نفر و فروش 1 میلیون نسخه ای آن، یک طراحی هنری ویژه منتشر نموده است که می توانید آن را در پایین مشاهده کنید. توسعه دهندگان اسکارلت نکسوس بعلاوه از بازیکنان تشکر نموده اند که در این مدت به تجربه بازی آن ها پرداخته اند.

علاوه بر این، نسخه دمو داستانی (Story Demo) بازی Scarlet Nexus اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این دمو به بازیکنان اجازه می دهد تا بخش کوچکی از داستان را تجربه نمایند. برخلاف نسخه دمو قبلی، پیشرفت های شما از این نسخه دمو می تواند به بازی اصلی منتقل گردد. بازیکنان می توانند در این نسخه نمایشی در نقش دو قهرمان بازی یعنی Kasane Randall و Yuito Sumeragi به تجربه این اثر بپردازند.

چندی پیش یک همکاری بین دیگر بازی نقش آفرینی ژاپنی معروف و پرطرفدار سال قبل باندای نامکو یعنی بازی A Tales of Arise و بازی Scarlet Nexus انجام شد. در نتیجه این همکاری، بازیکنان می توانند برخی از آیتم های مختلف ظاهری بازی A Tales of Arise را در این اثر تجربه نمایند. از شناخته شده ترین آیتم ها می توان به ماسک آهنی شکسته آلفِن (شخصیت اصلی بازی A Tales of Arise) و شمشیر شعله ور (Blazing Sword) او اشاره نمود. علاوه بر این، به خاطر این همکاری بازیکنان می توانند به موسیقی مبارزات جدیدترین بازی سری تِیلز در بازی اسکارلت نِکسوس دسترسی پیدا نمایند.

بازی اسکارلت نکسوس در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است. همان طور که گفته شد، نسخه دمو داستانی بازی هم در حال حاضر قابل دانلود است.

منبع: Siliconera

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5052

به "بازی نقش آفرینی Scarlet Nexus بیش از 2 میلیون بازی کننده داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نقش آفرینی Scarlet Nexus بیش از 2 میلیون بازی کننده داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید