باشگاه استقلال: تیام را نمی خواهیم، با جبارف و نورافکن مذاکره می کنیم

به گزارش مجله نماشو، امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال اعلام نموده که این باشگاه تیام را نمی خواهد اما دنبال جذب جبارف و نورافکن است.

باشگاه استقلال: تیام را نمی خواهیم، با جبارف و نورافکن مذاکره می کنیم

به گزارش خبرنگاران ، احتمال بازگشت کدام بازیکنان سابق به استقلال وجود دارد؟ امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال در این باره حرف هایی دارد: تیام دنبال بازگشت نیست و ما نیز او را نمی خواهیم. این پرونده بسته است و دو طرف علاقه ای به همکاری ندارند. اما نورافکن را می خواهیم. ما درازای 50 هزار دلار ایشان را واگذار کردیم و 300 هزار دلار را بخشیدیم و اکنون در حال مذاکره هستیم تا ایشان را برگردانیم. کار سختی است مگر اینکه باشگاه شالروا همکاری کند. با جبارف هم درحال رایزنی هستیم. البته هنوز نمی توانیم اظهارنظردقیقی درباره این بازیکن انجام دهیم. خبرهای خوشی درراه است. سرپرست باشگاه استقلال درحالی از جذب بازیکنان جدید حرف زد که به مسائل مالی این باشگاه هم اشاره دارد. او می گوید: استقلال جزئی از جامعه است و مسائل مالی استقلال هم عدیده است. متأسفانه باشگاه وضعیت مالی مناسبی ندارد. البته متأسفانه در فضای مجازی هم مواردی مطرح شده است که صحیح نیست و این موضوع که به خاطر بدهکاری برق و آب باشگاه را قطع نموده باشند، درست نیست. اسپانسر به تعهداتش عمل نموده و فقط زمان پرداختی اسپانسر با زمان پرداختی های ما همزمان نیست و امیدواریم با تدبیر مناسب، این مشکل رفع گردد. ما ارتباط خوبی با اسپانسر داریم و جلسات متعددی برگزار کردیم. امیدواریم به زودی مسائل مالی استقلال هم رفع گردد. قراردادی بین حامی مالی با باشگاه های استقلال و پرسپولیس منعقد شده و میزان پرداختی به باشگاه ها معین است و اسپانسر به همان میزان که تعهد نموده، پرداختی داشته است.

وی درباره این موضوع که سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال مدعی شده بود تمام بدهی های استقلال تسویه شده است، گفت: ضمن احترام برای همه عزیزانی که قبلاً مسئولیت داشتند می گویم که همه آنها به اندازه بضاعت شان یاری کردند. بنده از روزی که مسئولیت گرفتم یک کوهی از پرونده های به خاتمه نرسیده جلوی روی من بوده است. ما بحث صدور مجوز حرفه ای را هم داشتیم و بیش از 11 میلیارد تومان بدهی پرداخت کردیم که پرونده شان در AFC و کمیته استیناف مطرح بوده است که یکی از مسائل اصلی ما برای صدور مجوز حرفه ای بود.

سرپرست باشگاه استقلال درادامه حرف هایش گفت:از روزی که من آمدم بحث تیام، جپاروف و مجید حسینی مطرح بوده است. ده ها هزار دلار هزینه رفت و برگشت به ترکیه و دبی شد تا مسائل مان رفع گردد. بحث مسائل حقوقی ما با بازیکنان خارجی مان همچنان مطرح است. پرونده بویان یک مسئله بغرنجی است که حدود 400 هزار دلار طلب از باشگاه استقلال دارد. ما در حال مذاکره هستیم و امیدواریم این پرونده به کمیته انضباطی فیفا نرسد و حل کنیم. آقای خطیر زحمات بسیاری در این خصوص کشیده و پرونده ها را تک تک پیگیری می نماید. یکی دیگر از مسائل ما، پرونده گومز است که حدود 675 هزار دلار مطالبه نموده. من هیچ علاقه ای ندارم نسبت به گذشته اظهارنظر کنم. عرض می کنم که این پرونده ها مفتوح است و حدوداً در تاریخ 15 نوامبر کمیته حل اختلاف فیفا رأی داده که هنوز به ما ابلاغ نشده است و امیدواریم این رأی به نفع ما صادر شده باشد.

فتحی درباره اینکه چرا استقلال باید دستمزد بازیکنی را بپردازد که هیچ گاه برای این تیم بازی نکردو به طوررسمی قرارداد هم منعقد نکرد، توضیحاتی دارد: در پرونده گومز اشتباهی که انجام شده است این بوده که برای این بازیکن دعوت نامه ای ارسال شده بود که موازین حقوقی رعایت نشده بود و زمان قرارداد و تمام مفاد قرارداد و آپشن ها مطرح شده بود و فیفا این دعوت نامه را به عنوان قرارداد تلقی نموده است، در این ارتباط نماینده ما به سوئیس اعزام شده و نسبت به این پرونده دفاع نموده است و امیدواریم این رأی به نفع ما صادر گردد و باشگاه متضرر نگردد، این را هم باید بگویم که هیچ دفاعیه ای در این خصوص پیش از این از سوی باشگاه استقلال مطرح نشده بود.

10-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2915

به "باشگاه استقلال: تیام را نمی خواهیم، با جبارف و نورافکن مذاکره می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال: تیام را نمی خواهیم، با جبارف و نورافکن مذاکره می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید