تور سریلانکا: با تعدادی از معروف ترین مراکز خرید کلمبو آشنا شویم

به گزارش مجله نماشو، در کلمبو سریلانکا مراکز خرید بسیار زیادی دیده می شوند که بعضی از آنها معروف بوده و جز برترین ها بشمار می آیند. با ما در مقاله معروف ترین مراکز خرید کلمبو همراه باشید تا شما را با تعدادی از برترین پاساژهای کلمبو آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مراکز خرید مشهور کلمبو برایتان جالب خواهد بود.

تور سریلانکا: با تعدادی از معروف ترین مراکز خرید کلمبو آشنا شویم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

مرکز خرید Laksala

در این مورد از معروف ترین مراکز خرید کلمبو صنایع دستی کشور به فروش می رسند و شما می توانید محصولاتی را بیابید که ساخت دست هنرمندان این منطقه هستند. بنابراین، اگر قصد دارید که سوغاتی بخرید و به کشور خود بیاورید، پیشنهاد می کنیم که به این مرکز خرید سری بزنید، چرا که در این مجموعه محصولاتی همانند ظروف برنجی، شاخه بوفالو و غیره پیدا می شوند. علاوه بر آن، محصولاتی را می توانید ببینید که از پوست نارگیل ساخته شده و بسیار زیبا هستند.

مرکز خرید Dutch Hospitsl Shopping Precunct

این مورد از مراکز خرید مشهور کلمبو در یک ساختمان با معماری خاص قرار گرفته و زمان ساخت بنایش به دوره استعمار سریلانکا به وسیله هلندی ها بر می شود. در طول روز هزاران نفر در این مجموعه حضور دارند و مشغول خرید هستند. یکی از ویژگی های این مرکز که در محبوبیت آن بی تأثیر نیست، وجود محصولات مختلف و کالاهای متنوع با قیمت مناسب است. از این رو، گردشگران برای خرید سوغاتی می توانند به این مرکز خرید مراجعه نموده و پوشاک، زیورآلات، کفش و هر آنچه را که احتیاج دارند، با قیمت مقرون بصرفه خریداری نمایند. کافه ای دنج در این مجموعه قرار گرفته است که شما می توانید پس از گشت و گذار سری به آن بزنید و علاوه بر اینکه لحظاتی را استراحت می کنید، انواع کیک و نوشیدنی ها را سفارش داده تا برایتان بیاورند.

مرکز خرید Candy city center

مرکز خرید Candy city center در فضایی بسیار بزرگ قرار گرفته و طراحی بسیار خارق العاده ای دارد. این مرکز علاوه بر اینکه مجموعه ای برای خرید انواع محصولات شناخته شده است، یکی از جاذبه های شهر کلمبو نیز بشمار می آید. در طبقه بالای این مرکز خرید، یک رستوران مجهز و لوکس قرار گرفته که در آن انواع غذاها با کیفیت بی مثال طبخ می شوند. بسیاری از برندهای شهره ای که قصد دارند در سریلانکا فروشگاه یا شعبه نو خود را دایر نمایند، معمولا این مرکز خرید را بر می گزینند. از این رو، شما می توانید برندهایی مثل آدیداس، نایک و غیره را در این مرکز دیده و با مراجعه به فروشگاه ها، محصولات درجه یک آنان را تهیه کنید.

مرکز خرید Crescat Boulevard

این مورد از برترین پاساژهای کلمبو در یکی از پر رفت و آمدترین خیابانهای شهر قرار گرفته است. این مجموعه سه طبقه دارد و در آن می توانید انواع محصولات نظیر لباس، کفش و غیره را با قیمت مناسب خریداری نمایید. این مجموعه علاوه بر اینکه یک مرکز خرید بزرگ دارد، دارای چندین فروشگاه در حوزه پوشاک، یک کافه، فروشگاه محصولات مرتبط به سلامتی است. انواع مختلف لباسهای مجلسی و ورزشی را نیز می توانید در طبقه دوم این مورد از برترین پاساژهای کلمبو پیدا کنید.

مرکز خرید Arcade Indepence Square

فروشگاه های برند زیادی در این مجموعه وجود دارند که در صورت تمایل، می توانید محصولاتی با قیمتی مناسب را از آنان بخرید. رستوران این مرکز هم در فضایی باز و بی مثال قرار گرفته و در آن انواع غذاهای تایلندی، چینی، ژاپنی و هندی سرو می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5022

به "تور سریلانکا: با تعدادی از معروف ترین مراکز خرید کلمبو آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا: با تعدادی از معروف ترین مراکز خرید کلمبو آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید