با عاملان تضییع حقوق عامه قاطعانه برخورد می گردد

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: حفاظت از حقوق عامه جزو اولویت های دستگاه قضایی بوده و با کسانی که موجب تضییع حقوق عامه شوند، بر اساس قانون قاطعانه برخورد می گردد.

با عاملان تضییع حقوق عامه قاطعانه برخورد می گردد

موسی خلیل الهی در ملاقات با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه بهره مندی از اراضی ملی و جنگل ها و مراتع و آب و هوای پاک حق همه مردم است، اظهار کرد: یکی از تکالیف و اولویت های دستگاه قضایی حفظ حقوق عامه بوده که موضوع حفاظت از اراضی ملی و جنگل ها و دیگر منابع طبیعی از جمله مصادیق حقوق عامه به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از این حق جزو اولویت های دستگاه قضایی بوده و اجازه تضییع حق مردم در بهره مندی از آب و هوای سالم و پاک و دست اندازی سودجویان به منابع طبیعی داده نمی گردد، اضافه نمود: کسانی که موجب تضییع حقوق عامه شوند، بر اساس قانون با آنان قاطعانه برخورد می گردد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی با بیان اینکه در راستای حفاظت از حقوق عامه و پیشگیری از تضییع آن همه دستگاه های مربوط مکلف هستند، اعلام کرد: دستگاه قضایی در کنار اداره کل حفاظت از محیط زیست استان بوده و به منظور حفاظت از حقوق عامه آماده انجام همکاری های ضروری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1519

به "با عاملان تضییع حقوق عامه قاطعانه برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عاملان تضییع حقوق عامه قاطعانه برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید