بحران اقتصادی در باشگاه اکسون، عماری: هیچ پولی نداریم به بازیکنان بدهیم!

به گزارش مجله نماشو، مدیرعامل باشگاه اکسون تهران گفت: متاسفانه بدهکاران پولی را به حساب هلدینگ واریز نکرده اند تا حساب باشگاه شارژ گردد، به همین علت پرداختی به بازیکنان نداشته ایم و آنان ناراحت هستند.

بحران اقتصادی در باشگاه اکسون، عماری: هیچ پولی نداریم به بازیکنان بدهیم!

مسعود عماری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره مسائل مالی و عملکرد تیم بسکتبال اکسون تهران توضیح داد: واقعیت این است که در خصوص عملکرد بازیکنان بنده نمی توانم اظهار نظر درستی کنم و بهتر است آقای آبکناری به عنوان سرمربی صحبت نمایند. اما با توجه به این که هلدینگ اکسون یک بخش خصوصی است و به صورت پیمانکاری کار می نماید، منتظر آن است تا از بدهکاران خود مطالباتش را دریافت نموده و مبلغ لازم را به حساب باشگاه واریز کند که متاسفانه هنوز پولی به حساب باشگاه واریز ننموده اند.

مدیرعامل باشگاه اکسون تهران درباره ناراحتی بازیکنان این تیم به خاطر پرداخت نشدن مطالبات شان نیز گفت: به هر حال این موضوع حق مسلم بازیکنان است و ما این موضوع را درک می کنیم، اما تجربه ای که بازیکنان از حضور در تیم اکسون داشته اند باعث شده تا آن ها کاملاً جدی کار نمایند و در مسابقات با انگیزه وارد میدان شوند. به هر حال ناراحتی وجود دارد و روی تمرکز بازیکنان تاثیرگذار بوده است، شخصا به عنوان مدیرعامل از بازیکنان عذرخواهی می کنم و امیدوارم این مسائل هر چه سریع تر رفع گردد.

عماری در پاسخ به این سوال که آیا پرداختی باشگاه به بازیکنان صفر بوده است نیز توضیح داد: بله. متاسفانه هنوز حساب هلدینگ شارژ نشده تا مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم، اما به محض این که پولی به حساب باشگاه بیاید این موضوع را رفع خواهیم کرد. مطمئنا مسائل آرام آرام رفع خواهد شد. سال جاری تا الان پرداختی نداشته ایم، اما مطمئن باشید که پیگیر منافع بازیکنان و کادرفنی هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا علت بازی نکردن کورین هنری گارد آمریکایی اکسون نیز پرداخت نشدن مطالباتش است؟ توضیح داد: بله. متاسفانه ایشان ناراحت هستند، اما ما انتظار داشتیم با توجه به این که فصل گذشته نیز برای اکسون بازی نموده اند و مطالبات شان نیز به صورت کامل و سر زمان مناسب پرداخت شده است با تیم همکاری لازم را نمایند. ناراحت هستند و ما این موضوع را درک می کنیم، به هرحال حق شان است و باید مطالبات پرداخت گردد. پیگیر مسائل هستیم تا آن ها را حل کنیم. متاسفانه باید منتظر واریز پول از طرف بدهکاران به حساب هلدینگ باشیم.

عماری در پایان اظهار کرد: در حقیقت شرایط مالی کشور بسیار سخت است. شاید بخش های دولتی بتوانند با حمایت دولت کار را پیش ببرند، اما انجام امور برای بخش های خصوصی مانند اکسون بسیار سخت شده است. امیدوارم حمایت های لازم از بخش خصوصی نیز صورت بگیرد تا چنین مسائلی ایجاد نگردد. اکسون تیم جوان با بازیکنان آینده دار است که آینده بسکتبال ایران را می سازد، امیدوارم حمایت های لازم صورت بگیرد تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم. شخصاً پیگیری موضوع مطالبات بازیکنان و کادرفنی هستم و به خاطر دیرکرد نیز از آن ها عذرخواهی می کنم. سعی داریم به سرعت موضوع را حل کنیم.

انتای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2111

به "بحران اقتصادی در باشگاه اکسون، عماری: هیچ پولی نداریم به بازیکنان بدهیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران اقتصادی در باشگاه اکسون، عماری: هیچ پولی نداریم به بازیکنان بدهیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید