برانکو تماشاگر ویژه النصر - پاختاکور

به گزارش مجله نماشو، برانکو بعد از صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی به دبی رفت تا بازی النصر و پاختاکور را که یکی شان حریف پرسپولیس می گردد، از نزدیک ببیند.

برانکو تماشاگر ویژه النصر - پاختاکور

بدون استراحت

بازیکنان پرسپولیس در روزهای آینده هیچ مجالی برای استراحت ندارند و تمرینات و بازی هایشان بی وقفه ادامه خواهد داشت. برانکو بر خلاف میل خود نمی تواند هیچ استراحتی را برای شاگردانش در نظر بگیرد و تمرین ها تا بازی با نفت مسجدسلیمان بی وقفه ادامه دارد. پرسپولیس تا این بازی چهار روز زمان دارد و برانکو کوشش خواهد نمود با برنامه ریزی، فشار تمرین ها و فقدان زمان استراحت را جبران کند.

رادو به نفت نمی رسد

دروازه بان کروات پرسپولیس بازی مقابل نفت مسجدسلیمان را از دست داد. بوژیدار رادوشویچ به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نمی تواند همراه پرسپولیس راهی مسجدسلیمان شود. این دروازه بان که با مصدومیت جزئی روبرو بود به علت تمرین کردن مصدومیتش شدت پیدا نموده و گفته که نمی تواند بازی کند: در تمرین درد شدیدی داشتم و به طور قطع نمی توانم تیم را در سفر به مسجدسلیمان همراهی کنم.

برانکو در دبی

سرمربی پرسپولیس برای زیر نظر دریافت بازی دو تیم النصر امارات و پاختاکور ازبکستان راهی دبی شد. در مسابقه ای که امروز در استادیوم راشد آل مکتوم برگزار خواهد شد، حریف پرسپولیس در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا معلوم می شود و به همین دلیل برانکو ایوانکوویچ برای اینکه بازی دو تیم را از نزدیک زیر نظر بگیرد، با پرواز ساعت 1:30 بامداد سه شنبه تهران را به قصد دبی ترک کرد و با پرواز ساعت 7:30 صبح چهارشنبه هم برمی شود.

پرسپولیسی ها در سوئیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در جلسه رسیدگی به پرونده سوپرجام از قطر عازم سوئیس خواهند شد. پرسپولیس روز 21 اسفند در قطر میهمان السد است و جلسه رسیدگی به پرونده سوپرجام قرار است 24 اسفند در سوئیس برگزار شود. به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس (ایرج عرب سرپرست، مهدی ذاکر مسئول حقوقی و امیرعلی حسینی مسئول بین الملل باشگاه) برای حضور در این جلسه از قطر راهی سوئیس خواهند شد.

السد بدون حمرون

حریف قطری پرسپولیس هافبک الجزایری خود را از دست داد. باشگاه السد لحظاتی پیش خاطرنشان کرد که بوغرطه حمرون را به صورت قرضی به تیم القطر منتقل نموده و بدون او به لیگ قهرمانان می آید.

11 - 390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4767

به "برانکو تماشاگر ویژه النصر - پاختاکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو تماشاگر ویژه النصر - پاختاکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید