برانکو و تغییرات ناخواسته، منشا، مصلح، همتی و الوان زاده فیکس می شوند

به گزارش مجله نماشو، برای حفظ آمادگی بازیکنان اصلی و پیشگیری از مصدومیت آنها، برانکو چاره ای ندارد جز اینکه پرسپولیس را با ترکیبی متفاوت به دیدار با سپیدرود بفرستد.

برانکو و تغییرات ناخواسته، منشا، مصلح، همتی و الوان زاده فیکس می شوند

به گزارش خبرنگاران ، این را که برانکو میلی به تغییر ندارد، حالا دیگر همه می دانند و برای همین او حتی بازیکنان مصدوم تیمش را هم به اردوی بازی با سپیدرود فراخوانده. حال آنکه از حرف هایش بوی تغییر می آید: ماهینی را نخواهیم داشت و بازی کردن نوراللهی و عالیشاه هم قطعی نیست. بشار و ماهینی با مصدومیت خود را به بازی با الدحیل رساندند و باید ببینیم شرایط آنها به چه شکل خواهد بود.

آقای سرمربی البته درباره انصاری حرفی نزده اما کاورپوش شدن این بازیکن در آخرین تمرین احتمال نیمکت نشینی او را هم تقویت می کرد. محمد انصاری از بازی رفت با السد محروم است و برای محک زدن جانشین او (مصلح) چه زمانی بهتر از بازی با سپیدرود؟ در واقع برانکو بیش از این هم زمان ندارد چرا که 5 روز بعد از این بازی باید تیمش را به دیدار با استقلال و بعد هم برای بازی با السد به قطر بفرستد.

از طرفی ماهینی جز آدام همتی، جانشینی ندارد اما بعید است که ایوانکوویچ همزمان نوراللهی، عالیشاه و رسن را روی نیمکت بنشاند چرا که برای نزدیک تر شدن به صدر جدول به هر سه امتیاز بازی با سپیدرود احتیاج دارد. احتمالا رسن یک نیمه بازی می نماید و در ادامه جای خود را به نوراللهی می دهد. نعمتی در پست نوراللهی به میدان می رود، الوان زاده جای عالیشاه را می گیرد و منشا مثل بازی با الدحیل، در خط حمله کنار دست علیپور بازی خواهد نمود.

2 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2605

به "برانکو و تغییرات ناخواسته، منشا، مصلح، همتی و الوان زاده فیکس می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو و تغییرات ناخواسته، منشا، مصلح، همتی و الوان زاده فیکس می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید