عفیف: پیروزی بر پرسپولیس تنها گزینه ما در تهران است، الکواری: مشکل السد خستگی است

به گزارش مجله نماشو، ملی پوش قطری تیم السد می گوید: تنها گزینه ما در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس فقط پیروزی است.

عفیف: پیروزی بر پرسپولیس تنها گزینه ما در تهران است، الکواری: مشکل السد خستگی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، اکرم عفیف گفت: با وجود شکست برابر پرسپولیس هنوز امید خود را از دست ندادیم و السد می تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

بازیکن تیم السد قطر ادامه داد: پیروزی تنها گزینه ما برای بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران است و امیدوار هستم بازیکنان السد وعده خود به طرفداران جهت صعود به فینال این رقابت ها را با موفقیت عملی نمایند.

سلطان الکواری، بازیکن پیشین تیم فوتبال السد قطر نیز درباره بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان تیم السد هر از گاهی با مشکل خستگی فوتبال روبرو می گردد. این تیم تفاوت چندانی با فصل گذشته لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا نکرده است. امیدواری بزرگی به تیم السد با وجود شکست غیرمنتظره به پرسپولیس در دوحه برابر پیروزی در بازی برگشت وجود دارد. السد می تواند ضمن جبران این شکست به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. السد و بازیکنانش هیچ ترسی ندارند و ما این خلق وخوی آنها در بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران و دوحه برابر استقلال را مشاهده کردیم.

دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و السد قطر ساعت 18:30 دقیقه روز اول آبان در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. در بازی رفت تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر در استادیوم جاسم بن حمد دوحه از سد السد گذشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2688

به "عفیف: پیروزی بر پرسپولیس تنها گزینه ما در تهران است، الکواری: مشکل السد خستگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عفیف: پیروزی بر پرسپولیس تنها گزینه ما در تهران است، الکواری: مشکل السد خستگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید