برگزاری تمامی امتحانات دانشگاه گلستان به صورت مجازی

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/گلستان رئیس دانشگاه گلستان با اشاره به سرانجام امتحانات دانشجویان این دانشگاه، گفت: تمامی امتحانات سرانجام ترم نیم سال دوم سال تحصیلی جاری به خاطر شیوع کرونا و برای حفظ سلامتی دانشجویان، به صورت مجازی برگزار گردید.

برگزاری تمامی امتحانات دانشگاه گلستان به صورت مجازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

فرهاد یغمایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر 80 رشته تحصیلی در دانشگاه گلستان تدریس می گردد که پنج رشته در مقطع دکتری، 41 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 34 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه گلستان 160 عضو هیات علمی دارد، اضافه نمود: 4000 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل اند. از نظر جمعیت دانشجویی بزرگترین دانشگاه استان به شمار می آید.

رئیس دانشگاه گلستان یادآور شد: در ایام کرونا 13 هزار کلاس درس مجازی برای دانشجویان این دانشگاه برگزار گردید.

یغمایی گفت: پروژه سلف سرویس مرکزی، ساختمان دانشکده علوم، محوطه سازی دانشکده علوم، برق رسانی به دانشگاه، سالن غذاخوری و تصفیه آب خاکستری از اقدامات در دست اقدام در دانشگاه گلستان است.

وی گفت: پروژه اجرای شبکه جمع آوری آب باران، خوابگاه پسران، شبکه داخلی آب رسانی و احداث مخزن 2000 مترمکعبی ذخیره آب از جمله پروژه های در دست مطالعه دانشگاه هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1164

به "برگزاری تمامی امتحانات دانشگاه گلستان به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تمامی امتحانات دانشگاه گلستان به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید