برگزاری تور ایران &ampndash آذربایجان زیر بار مسائل، بدهکار از دوره قبل

به گزارش مجله نماشو، منابع تامین نشده و مشکل پابرجاست اما قرار است تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان برگزار گردد.

برگزاری تور ایران &ampndash آذربایجان زیر بار مسائل، بدهکار از دوره قبل

به گزارش خبرنگاران ،مسوولان برگزاری تور ایران - آذربایجان گفتند به خاطر گرانی ارز، امکان برگزاری این تور دوچرخه سواری وجود ندارد اما چند روز بعد خسرو قمری این خبر را تکذیب کرد. حالا هم مسوولان برگزاری حرف قبلی را رد می نمایند و می گویند این تور با وجود مسائل مالی برگزار می گردد. ابراهیم فیروزی می گوید: منابع تامین نگردیده و مشکل پابرجاست اما قرار شد تور را برگزار کنیم. وزارت ورزش و جوانان و استاندار قول مساعد داده اند تا این مشکل را در زمان باقیمانده رفع نمایند.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به پرداخت جوایز ارزی به تیم ها اگر در زمان برگزاری مسابقه مشکل داشته باشید تکلیف چه می گردد؟ ادامه می دهد: طبق قانون تا سه ماه فرصت داریم این جوایز ارزی را به تیم ها و رکابزنان برتر پرداخت کنیم. طبق قوانین UCI نتایج آنتی دوپینگ تا سه ماه بعد اعلام می گردد و ما تا سرانجام 90 روز بعد از رقابتها فرصت داریم جوایز را پرداخت کنیم.

دبیر برگزاری تور بین المللی ایران - آذربایجان ادامه می دهد: کوشش می کنیم تا در زمان برگزاری تور جوایز ارزی را پرداخت کنیم، چرا که مشکل نقل و انتقال ارزی داریم. ما از دوره قبل تور جوایز را به یک تیم ایرانی و دو تیم خارجی بدهکاریم. در حال حاضر پول ریالی داریم اما نمی توانیم آن را تبدیل به ارز کنیم و جوایز را همچنان نگه داشته ایم. با این حساب کوشش می گردد تا در زمان برگزاری تور این جوایز را پرداخت کنیم.

به گفته مسوولان تور، تا کنون حضور 11 تیم خارجی در تور قطعی گردیده است اما انتظار می رود، تیم های بیشتری در این رویداد حاضر شوند. سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان از هشتم مهرماه در شش مرحله در ایران برگزار می گردد.

4،250

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2534

به "برگزاری تور ایران &ampndash آذربایجان زیر بار مسائل، بدهکار از دوره قبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور ایران &ampndash آذربایجان زیر بار مسائل، بدهکار از دوره قبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید