برگزاری روز ملی صنعت چاپ به مهرماه موکول شد

به گزارش مجله نماشو، اولین جلسه شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره صنعت چاپ صبح امروز دوشنبه 14 مرداد با حضور علی اسماعیلی سرپرست معاونت فرهنگی واعضای شورای سیاست گذاری جشنواره برگزار گردید.

برگزاری روز ملی صنعت چاپ به مهرماه موکول شد

علی اسماعیلی در این جلسه با اشاره به اینکه صنعت چاپ یکی از ابزارهای مؤثر در عرصه فرهنگی، نقش بسیار مهمی در فراوری و نشر آثار مکتوب دارد، گفت: صنعت چاپ به عنوان یکی از زیرساخت های کلیدی در چرخه فراوری و توسعه مؤلفه های مالی همچون اشتغال زایی، توسعه صادرات غیرنفتی به شمار می رود.

سرپرست معاونت امورفرهنگی ضمن برشمردن اهداف برگزاری این دوره از جشنواره صنعت چاپ ادامه داد: ارج نهادن به خدمات فعالان صنعت چاپ و تجلیل از پیشکسوتان و خادمان این حوزه و رقابت های سالم و سازنده برای ارتقاء کیفی محصولات چاپی از اهداف این جشنواره است.

وی گسترش و مشخص ارتباط ملی و بین المللی صنعت چاپ کشور را از دیگر از اهداف این جشنواره دانست و اضافه کرد: شناسایی و معرفی قابلیت های صنعت چاپ کشور و ایجاد فضای نشاط و اتحاد و همدلی میان فعالان صنعت چاپ نیز از دیگر اهداف دیده شده برای این جشنواره است.

بنابراین گزارش از مباحثی که در این جلسه مورد بحث و آنالیز بین اعضای شورا نهاده شد، می توان به زمان برگزاری مراسم های جشنواره، کارشناسی، مسابقات فرهنگی ورزشی، سمینارها و کنفرانس های مرتبط جشنواره اشاره نمود.

همچنین از مصوبات این جلسه جشن کارگران در شهریورماه و برگزاری بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ در مهرماه بود و همچنین تشکیل شورای کارگران جهت انجام برنامه های پیش بینی شده از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می آید.

در جلسه صبح امروز، همایون امیرزاده، احمدعلمشاهی، احمد ابوالحسنی، بابک عابدینی، جلیل غفاری رهبر، غلامرضا شجاع، حسینعلی متین رضا، رضا منصوری، علی مغانی، داود شایسته خصلت، علی نیکوسخن، رضا رضایی، مسعود فرشی فرید حضور داشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3224

به "برگزاری روز ملی صنعت چاپ به مهرماه موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری روز ملی صنعت چاپ به مهرماه موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید