برگزیدگان جشنواره ملی گرافیک رضوی در سیستان و بلوچستان معرفی شدند

به گزارش مجله نماشو، چهارمین جشنواره ملی گرافیک رضوی با معرفی برگزیدگان در سیستان و بلوچستان، به کار خود خاتمه داد.

برگزیدگان جشنواره ملی گرافیک رضوی در سیستان و بلوچستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران در زاهدان، حسین مسگرانی صیح امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره هنرهای گرافیکی که در سالن اشراق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار گردید گفت: سیستان و بلوچستان برای چهارمین بار میربان برگزاری جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی از سری برنامه های شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اینکه سال جاری 2 موضوع از جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی حدف شده بود ادامه داد: خوشبختانه سال جاری 800 اثر در 2 بخش آرم و نشانه و پوستر به دبیرخانه جشنواره رسید که این رقم رشد خوبی را نشان میدهد.

وی اعلام کرد: به دلیل بالابودن کیفیت آثار رسیده به جشنواره سال جاری داوری سختی داشته ایم و در نهایت بهترین آثار از سوی داوران انتخاب شد که از میان برگزیدگان این جشنواره 2 نفر از هنرمندان استان پیروز به کسب رتبه اول و دوم در بخش آرم و نشانه شدند همچنین ایک نفر از هنرمندان سیستان و بلوچستان هم در این بخش شایسته تقدیر اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در 2 بخش آرم و نشانه و پوستر 6 اثر برگزیده و پنج اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند مطرح نمود: سال جاری آثار برگزیده پوستر در بخش محیطی به وسیله نصب بنر و بیلبورد در سطح شهر زاهدان اکران عمومی شد تا در دهه کرامت حال و هوای شهر رضوی گردد.

مسگرانی ادامه داد: با توجه به اینکه آثار برگزیده جشنواره ملی گرافیک رضوی هر دو سال یکبار به صورت کتاب منتشر می گردد توضیح داد: سال 95 کتاب این جشنواره به چاپ رسیده که سال جاری نیز چاپ کتاب آثار برگزیده جشنواره ملی گرافیک رضوی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: ایجاد ستاد مردمی جشن های دهه کرامت، برگزاری جشنواره شعر رضوی در هشت شهرستان و حضور هنرمندان استان در رویدادهای مختلف جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از دیگر اقدامات صورت گرفته در دهه کرامت است.

به گزارش خبرنگاران در بخش پوستر فرهود مقدم و مصطفی برجی از استان قم و الهام نصیری از استان البرز به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و آثار زهره محمدی تعیین از اصفهان، علیرضا معظمی گودرزی از لرستان و علیرضا بیت اللهی از کرمان در این بخش شایسته تقدیر شدند.

در بخش آرم و نشانه نیز مهدیه سنگدل نظامی از سیستان و بلوچستان، حسین چمن خواه از قم و سمانه عظیم زاده از سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و از آثار محمدحسن افشاری از سیستان و بلوچستان و بهروز بردبار از زنجان تقدیر شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3213

به "برگزیدگان جشنواره ملی گرافیک رضوی در سیستان و بلوچستان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان جشنواره ملی گرافیک رضوی در سیستان و بلوچستان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید