بزرگ ترین پیست سافاری کشور در قشم افتتاح شد

به گزارش مجله نماشو، این پیست در زمینی به مساحت 520 هکتار احداث شده است و چشم اندازهای زیبای سواحل قشم از ویژگی های منحصربه فرد آن به شمار می رود.

بزرگ ترین پیست سافاری کشور در قشم افتتاح شد

همزمان با آیین افتتاح این پیست، هفتمین دوره مسابقات آفرود کشور نیز با شرکت 40 خودرو و 80 ورزشکار از استان های تهران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، قزوین، همدان، البرز، هرمزگان، کردستان و شهرستان قشم شروع شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:

علاوه بر ورزشکاران، دیگر اقشار جامعه نیز می توانند از این پیست استفاده نمایند و این سیاست به جذب بیشتر گردشگران به این جزیره یاری شایانی می نماید. پیست شترسواری و اسب دوانی روستای گورزین قشم نیز با هدف تقویت حوزه گردشگری این جزیره تا سرانجام سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه بزرگترین پیست سافاری کشور با هدف برگزاری مسابقات اتومبیلرانی، ورزش های هوایی و موتورسواری در قشم آماده شده است، گفت:

برگزاری مسابقات آفرود، شترسواری و اسب دوانی در سطح کشوری، منطقه ای و بین المللی موجب افزایش آمار گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه و در نهایت ارتقا شاخص های مالی قشم می گردد.

معاون رئیس جمهوری پیش از افتتاح پیست سافاری قشم، از شرکت کشتی سازی فولتون، کمپ تفریحی - اقامتی هلر، کمپ درگهان و دیگر کمپ های مسافری قشم برای نوروز 95 بازدید کرد و در جریان پیشرفت برنامه ها نهاده شد.

منبع:ایرنا

منبع: کجارو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2179

به "بزرگ ترین پیست سافاری کشور در قشم افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین پیست سافاری کشور در قشم افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید