بهبود 175 بیمار مبتلا به کرونا در ایران

به گزارش مجله نماشو، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی 385 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور اطلاع داد.

بهبود 175 بیمار مبتلا به کرونا در ایران

به گزارش خبرنگاران از فارس، کیانوش جهانپور گفت: شعار کرونا را شکست می دهیم ممکن نیست مگر با تحقق شعار هر خانه یک پایگاه سلامت.

وی اضافه کرد: از روز گذشته تا امروز 385 نفر مبتلای جدید شناسایی شدند و این نشان دهنده این است که تعدادی از افراد در روزهای گذشته با افراد مبتلا درگیر بوده اند که ظرف این چند روز ابتلایشان معین شده است.

جهانپور گفت: بیشترین موارد کرونا در روزهای اخیر که شناسایی شده اند متعلق به شهر تهران و استان تهران است که این عدد بالغ بر 170 مورد است.

وی توضیح داد: کل موارد ابتلا به 978 مورد رسیده است. آمار درگذشتگان به عدد 54 مورد رسیده است که 11 مورد از این افراد کسانی هستند که ظرف 24 ساعت گذشته فوت شده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: این در حالی است که تا کنون 175 مورد از افراد بستری شده در بیمارستان بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: در استان قم 30 مورد جدید، استان تهران 170 مورد، استان گیلان 28 مورد، استان مرکزی 44 مورد، استان اصفهان 13 مورد، استان فارس هشت مورد، استان خراسان رضوی 17 مورد، استان کرمانشاه 2 مورد، استان لرستان هشت مورد، استان سمنان سه مورد، استان مازندران 11 مورد، استان همدان سه مورد، استان خراسان جنوبی دو مورد، استان البرز 31 مورد، استان هرمزگان 2 مورد، استان خوزستان 9 مورد، استان سیستان و بلوچستان یک مورد، استان ایلام یک مورد و استان کرمان 2 مورد جدید کشف شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 918

به "بهبود 175 بیمار مبتلا به کرونا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود 175 بیمار مبتلا به کرونا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید