تاج: با همین شرایط قهرمان آسیا می شویم، تماشاگران جلوی اینفانتینو و شیخ سلمان رعایت نمایند

به گزارش مجله نماشو، رئیس فدراسیون فوتبال از طرفداران خواست به واسطه حضور رئیس فیفا و AFC در فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرتاب نارنجک دست ساز و انجام هرگونه حرکت ناشایست خودداری نمایند.

تاج: با همین شرایط قهرمان آسیا می شویم، تماشاگران جلوی اینفانتینو و شیخ سلمان رعایت نمایند

به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج با بیان این که به سه دلیل نگران برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیاست، گفت: تنها نگرانی ما از بابت بلیت فروشی است که به شدت به پرسپولیس توصیه کردیم که بیش از حد بلیت نفروشد. از طرفداران می خواهم اگر بلیت تهیه نکردند، به استادیوم نیایند. از طرفی با کانون طرفداران پرسپولیس صحبت کردم. اگر کسی در جمع طرفداران نارنجکی دستی بیندازد، جلوی اینفانتینو و شیخ سلمان خوب نیست.

او ادامه داد: کسی که جلوی مسئولان عالیرتبه فوتبال دنیا کار ناشایست انجام دهد، ایرانی نیست. طرفداران برای بازی امروز رعایت نمایند؛ چرا که منتظر قهرمانی پرسپولیس هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به کوشش نهادهای گوناگون جهت آماده کردن استادیوم آزادی گفت: هیچ کس نمی خواست فینال در کشور ثانویه برگزار گردد. نهادهای مختلفی کوشش کردند و روزانه مسئولان در استادیوم آزادی حاضر شدند و روند انجام کار را آنالیز کردند.

تاج درباره صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال جام بین قاره ای و دیدار تکراری با روسیه در دیدار پایانی اظهار کرد: در چند سال اخیر در جمع چهار تیم برتر بودیم. در یکی، دو سال اخیر دو بار به برزیل باختیم اما مقابل روسیه شرایط برابر داشتیم. این بار هم برزیل به روسیه باخت و به فینال نیامد. امیدواریم در فینال باز هم روسیه را ببریم و قهرمان شویم.

او درباره روند آماده سازی تیم ملی فوتبال در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز جام ملت های آسیا گفت: در پنجره پیش روی بازی های ملی، در داخل کشور یک بازی تدارکاتی داریم و یک بازی هم با ونزوئلا در قطر خواهیم داشت. محدودیت هایی داریم که درک کردنی است اما وصف کردنی نیست. امروز کمیته مسابقات به ایران نیامد. ونزوئلا هم به خاطر آمریکا به ایران نیامد که بازیکنانش دچار مشکل نشوند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید نمود: واقعیت این است که نیامدن ونزوئلا به ایران برای ما مهم نبود و کی روش گفت این بازی را از دست ندهیم و در قطر بازی کنیم با این حال ما با همین شرایط قهرمان آسیا می شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2859

به "تاج: با همین شرایط قهرمان آسیا می شویم، تماشاگران جلوی اینفانتینو و شیخ سلمان رعایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: با همین شرایط قهرمان آسیا می شویم، تماشاگران جلوی اینفانتینو و شیخ سلمان رعایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید