صانعی: تیم ملی فوتسال المپیک برای صعود راه سختی پیش رو دارد

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک گفت: بزرگ ترین مشکل بازیکنان کمبود بازی تدارکاتی است تا ملی پوشان محک بخورند و کادر فنی پی به نقاط ضعف و قوت آن ها ببرد.

صانعی: تیم ملی فوتسال المپیک برای صعود راه سختی پیش رو دارد

به گزارش خبرنگاران، علی صانعی در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص قرعه کشی رقابت های المپیک 2018 آرژانتین و هم گروهی با تیم های برزیل، روسیه و کارستاریکا گفت: بهترین های دنیا در گروه ما قرار دارند. تیم برزیل و کاستاریکا و روسیه در کنار ایران در آمریکای جنوبی، اروپا و آسیا اول هستند و رقابت سختی را پیش رو داریم. برای صعود کارمان بسیار سخت و سخت است.

او ادامه داد: تنها معضلی که در حال حاضر داریم، نبود بازی تدارکاتی است. خوشبختانه فدراسیون فوتبال کمپ های تمرینی بسیار مناسبی را برای مان در نظر گرفته و در اختیار تیم قرار داد تا بازیکنان با انگیزه و کوشش، تمرینات خود را پیگیری نمایند اما نبود حریف تدارکاتی مشکلی است که بر سر راه مان قرار گرفته و درصدد آن هستیم تا دو بازی دوستانه پیش از اعزام به المپیک داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک در ادامه ، بیان کرد: کادر فنی احتیاج دارد تا بازیکنان را ارزیابی کند. پس از تورنمنت ایتالیا که در اردیبهشت ماه برگزار گردید و در نهایت 20 بازیکن اصلی تیم انتخاب شدند، بازی های داخلی با تیم های مختلف برگزار کردیم اما این بازیکنان در کنار کادر فنی احتیاج به بازی در سطح بالا دارند تا محک بخورند.

وی در ادامه افزود: در سفری که به آرژانتین داشتیم و ارزیابی از سالن های برگزاری رقابت ها، متوجه شدیم که کفپوش سالن ها پارکت است و باید تغییر در برنامه تمرینی خود داشته باشیم و به جای تمرین در بهترین کفپوش، بر روی پارکت تمرین داشته باشیم تا بازیکنان با مشکل روبرو نشوند.

صانعی در انتها، گفت : اگر بازی تدارکاتی ما انجام نشود، بازی های سختی را پیش رو داریم. در گروه بسیار سنگینی قرار داریم. این امر کار را سخت می نماید اما ما مصمم هستیم و با تمام وجود خود کوشش می کنیم تا از گروه خود را بالا بیاییم. بچه های ما از نظر فنی در سطح خوبی هستند و از پتاسنیل بالایی برخوردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 84

به "صانعی: تیم ملی فوتسال المپیک برای صعود راه سختی پیش رو دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: تیم ملی فوتسال المپیک برای صعود راه سختی پیش رو دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید