تامین حداقل 60 درصد از اشتغال کشور در بخش صنایع دستی و گردشگری، پروژه های حوزه صنایع دستی و گردشگری حمایت می گردد

به گزارش مجله نماشو، معاون استاندار زنجان با تاکید بر ظرفیتهای موجود در حوزه صنایع دستی و گردشگری در بخش اشتغال زایی گفت: صنعت گردشگری به تنهایی می تواند حداقل 60 درصد اشتغال کشور را تامین کند.

تامین حداقل 60 درصد از اشتغال کشور در بخش صنایع دستی و گردشگری، پروژه های حوزه صنایع دستی و گردشگری حمایت می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از زنجان، جواد رحمتی ظهر امروز در جلسه کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان با اشاره به اینکه پروژه شهرک صنایع دستی و گردشگری نور از سه سال گذشته در حال پیگیری است، گفت: خوشبختانه با صدور پروانه ساخت گره اصلی در پروژه باز شده است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اقدامات اجرایی و فرایند پیشرفت پروژه ابراز کرد: انتظار می رود با رفع شدن موانع موجود در صدور پروانه شاهد پیشرفت بیش از پیش در پروژه باشیم.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه راه و شهرسازی نظارت کامل بر پروژه مذکور را داشته باشد، توضیح داد: برنامه زمان بندی پروژه شهرک صنایع دستی و گردشگری نور پیاده سازی شده و فازبندیهای لازم باید انجام گردد.

وی با اشاره به اینکه تامین تسهیلات برای پروژه در زمان مورد نظر باید مورد توجه قرار گیرد، مطرح کرد: پروژه شهرک صنایع دستی و گردشگری نور دارای ظرفیتهای بالقوه ای است.

رحمتی با تاکید بر ظرفیتهای موجود در حوزه صنایع دستی و گردشگری در بخش اشتغال زایی گفت: صنعت گردشگری به تنهایی می تواند حداقل 60 درصد اشتغال کشور را تامین کند.

وی با بیان اینکه از پروژه های حوزه صنایع دستی و گردشگری در راستای سیاستهای توسعه ای این بخش حمایتهای لازم انجام می گردد، یادآور شد: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی زمینه های توسعه استان از این بخش فراهم می گردد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه صنعت گردشگری درونگرا بوده و از ظرفیت درونی جامعه استفاده می نماید، اعلام کرد: با کمترین هزینه می توان در این بخش سرمایه گذاری کرد.

وی تاکید بر ظرفیتهای گردشگری شهرستان طارم به ویژه در بخش محصول زیتون و با ابراز تاسف از عدم توجه به ظرفیت مذکور در استان اضافه نمود: زیتون طارم در شهرستانهای رودبار و منجیل به نام آن منطقه ارائه شده و نامی از زنجان هم نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 815

به "تامین حداقل 60 درصد از اشتغال کشور در بخش صنایع دستی و گردشگری، پروژه های حوزه صنایع دستی و گردشگری حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین حداقل 60 درصد از اشتغال کشور در بخش صنایع دستی و گردشگری، پروژه های حوزه صنایع دستی و گردشگری حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید