تبلیغات اینفلوئنسرها در اینستاگرام محدود می گردد

به گزارش مجله نماشو، اینستاگرام در پی تحقیقات دیده بان رقابت انگلیس، متعهد شد تبلیغات پنهان از سوی اینفلوئنسرها در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو را محدود کند.

تبلیغات اینفلوئنسرها در اینستاگرام محدود می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

فیس بوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره می نماید، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی عظیم توصیف نموده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتنا، دیده بان رقابت انگلیس در بیانیه ای بیان کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون این که به عنوان تبلیغات تعیین گردد، سخت خواهد شد.

فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها استقبال کرد.

سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره این که بسیاری از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکت ها را در اینستاگرام پست می نمایند بدون این که تعیین نمایند برای این کار پول یا مشوق های دیگری دریافت نموده اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.

اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پست ها یا خدماتی پول یا مشوقهای دیگر دریافت می نمایند، از این پس باید تایید یا فاش نمایند.

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد نمود که تعیین می نماید چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمی نمایند که تبلیغات ارسال می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3493

به "تبلیغات اینفلوئنسرها در اینستاگرام محدود می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات اینفلوئنسرها در اینستاگرام محدود می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید