تجربه حس آرامش در هتل های لوکس شانگهای

به گزارش مجله نماشو، شانگهای یکی از جذاب ترین شهرهای کشور چین است که هر توریستی می تواند خود را با این شهر مطابقت دهد. گردش در این شهر، حتی اگر شما زبان چینی را بلد نباشید نیز سخت نیست چرا که زبان انگلیسی در این شهر توسط درصد زیادی از مردم صحبت می گردد. در این شهر حتی نیازی به کرایه خودرو برای گردش نخواهید بود چرا که حمل و نقل عمومی بسیار پیشرفته و خوب است. زیباترین هتل های شانگهای متنوع هستند و با نماهای بسیار زیبا و خدمات متنوع برای عموم مسافران و خدمات خاص برای گردشگران رضایت آن ها را از سفر به این شهر فراهم می نمایند. در ادامه به 8 مورد از هتل های لوکس شانگهای اشاره می کنیم که در سفر خود به این شهر می توانید هتل های دیدنی شانگهای برای اقامت انتخاب کنید.

تجربه حس آرامش در هتل های لوکس شانگهای

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

هتل The Langham

این هتل، یک هتل معاصر شگفت انگیز در میان هتل های شانگهای است که در محله های قدیمی این شهرقرار گرفته است. این هتل که از زیباترین هتل های شانگهای است، 357 اتاق و سوئیت دارد که همگی از سبک های معماری سنتی و قدیمی چینی بهره می گیرند. اتاق های این هتل از سقف تا کف، دارای نما های بسیار عالی و زیبا هستند. در صورت اقامت در این هتل به مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ این شهر نیز دسترسی دارید و می توانید از صرف نوشیدنی های گرم این هتل به عنوان عصرانه لذت ببرید. همچنین می توانید از رستوران های Cachet Al Fresco و یا Tang Court نیز برای صرف غذا استفاده کنید. این هتل یک باشگاه بدن سازی 24 ساعته و استخر و سونا نیز برای تفریح و لذت بردن دارد.

هتل Fairmont Peace

اگر می خواهید در نزدیکی فروشگاه ها و مغازه های لوکس اقامت داشته باشید، Fairmont Peace انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این هتل که از هتل های دیدنی شانگهای بوده، ترکیبی از سنت و مدرنیته می باشد. جشن ها و مراسم مد و فشن درگذشته در این هتل برگزار می شده اند و هنوز هم این هتل مکانی برای برگزاری انواع مراسم محبوب می باشد. این هتل دارای رستورانی با غذاهای سنتی چینی می باشد که چشم انداز زیبایی نیز به شهر شانگهای دارد. موسیقی زنده نیز برای مشتریان این رستوران مهیا شده است. در مجموع Fairmont دارای 270 اتاق و 39 سوئیت برای مهمانانی است که در آن اقامت دارند.

هتل Wanda Reign

هتل Wanda Reign یکی از هتل های لوکس شانگهای برای کسانی است که دوست دارند در محل اقامتشان از مناظر طبیعی و زیبایی چون آبشار و رودخانه لذت ببرند. با اقامت در این هتل می توانید با قدم زنی در پیاده روهای زیبای باغ های Yu و غذای رستوران های سنتی این محل لذت ببرید. هتل Wanda Reign یک هتل با 193 اتاق لوکس می باشد. در رده بندی های اخیر نیز این هتل به عنوان یک هتل هفت ستاره شناخته می گردد. این هتل همچنین مکانی برای گردهمایی های نخبگان کشور چین و شهر شانگهای مناسب می باشد.

هتل Waldorf Astoria

در این هتل بسیار زیبا و پیشرفته، شما 260 اتاق لوکس با امکانات خوب خواهید یافت. همچنین در این هتل، مرکز تناسب اندام کامل، یک سالن کتابخانه و یک مرکز کسب و کار با تکنولوژی پیشرفته خواهید یافت. در رستوران این هتل هم می توانید غذاهای فرانسوی و هم می توانید غذاهای چینی بخورید. انواع نوشیدنی های مناسب عصرانه و صبحانه نیز در این رستوران در دسترس شما خواهند بود. حمام آبگرم این هتل که یکی از هتل های دیدنی شانگهای است، نیز دارای اتاق های درمان مجهز بوده و همچنین حمام باران نیز در این هتل وجود دارد.

هتل Mandarin Oriental Pudong

Mandarin Oriental Pudong یک هتل شیک در کنار رودخانه Huangpu می باشد. در این هتل 362 اتاق و سوئیت وجود دارد. جمعا این هتل 1600 تخت دارد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای گرم و سرد در طعم های مختلف و غذاهای کلاسیک فرانسوی و چینی سرو می شوند. همچنین کلاس های آموزشی و طالع بینی چینی نیز در این هتل وجود دارد. این مجموعه دارای 16 سوئیت اسپا از جمله 2 سوئیت زنانه است. همچنین این هتل دارای یک سالن چای، سالن بدنسازی، مرکز تناسب اندام و حمام آبگرم نیز است.

هتل Kerry Hotel Pudong

هتل Kerry Hotel Pudong یکی از زیباترین هتل های شانگهای در کنار پارک این شهر می باشد. این هتل دارای 574 اتاق و سوئیت است. 33 سوئیت این هتل در ابعاد بین 84 تا 168 متر قرار دارند که هر کدام دارای اتاق نشیمن مخصوص به خود هستند. همچنین یک سالن ضیافت بزرگ، امکانات برگزاری کنفرانس و سه رستوران در این هتل وجود دارد. دسترسی به این هتل به وسیله خطوط مترو و حمل و نقل عمومی از فرودگاه شانگهای بسیار آسان می باشد. در این هتل یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته، جکوزی در فضای باز، بسکتبال در فضای باز، زمین تنیس، استودیوهای ورزش و اتاق های آموزشی، اتاق بخار، استخر شنا، سونا و آبگرم نیز وجود دارد.

هتل Grand Kempinski

اگر به دنبال یک اقامتگاه لوکس در شانگهای می گشت، این هتل یکی از هتل های لوکس شانگهای برای شما است. این هتل در بهترین نقطه شهر قرار گرفته است و دارای چهار رستوران، سه بار، استخر، سالن بدنسازی و آبگرم است. این هتل دارای یک رستوران بوفه از ساعت 6 صبح تا 10 و نیم می باشد. همچنین می توانید از خدمت گزاران این هتل بخواهید که صبحانه را در اتاق به شما بدهند. همچنین این هتل دارای خدمات حمل و نقل اختصاصی از فرودگاه های بین المللی و درون شهر نیز می باشد.

هتل Pudong Shangri-La East

آخرین گزینه هتل هایی که در این لیست ذکر می کنیم، هتل Pudong Shangri-La East می باشد. این هتل در مرکز مالی شانگهای و در امتداد رودخانه قرار گرفته است. در هتل Pudong Shangri-La East ماساژ درمانی، چای بعدازظهر در سالن لابی و میان وعده های خوشمزه در انتظار شما خواهند بود. 10 سالن غذاخوری در این هتل وجود دارند که می توانید از غذاهای فوق العاده آن ها استفاده کنید. همچنین در مرکز ماساژ درمانی این هتل می توانید از انواع درمان ها بر اساس سنت چی و مراسم شفای سنتی استفاده کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 462

به "تجربه حس آرامش در هتل های لوکس شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه حس آرامش در هتل های لوکس شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید