معرفی هتل 3 ستاره هالیدی این نورث ونکوور در ونکوور شمالی

به گزارش مجله نماشو، هتل هالیدی این نورث ونکوور | Holiday Inn North Vancouver

اگر در سفرتان به کانادا می خواهید در شمال ونکوور اقامتی داشته باشید، یکی از پیشنهادات ما هتل هالیدی این نورث ونکوور است. این هتل یک استخر سرپوشیده دارد و از مرکز شهر تنها 15 دقیقه فاصله دارد و قرار دریافت آن در پایین کوه های نورث شور، باعث شده که فضای بسیاری دل انگیزی را برای مهمانان فراهم کند. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا به معرفی هتل هالیدی این نورث (Holiday Inn North Vancouver) بپردازیم و ویژگی های رفاهی، خدماتی، فاصله آن با جاذبه های ونکوور و … را بیان کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره هالیدی این نورث ونکوور در ونکوور شمالی

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل هالیدی این نورث ونکوور

در بخش پذیرش هتل دستگاه ATM وجود دارد که اگر کارت اعتباری بین المللی دارید، برداشت پول برایتان بسیار راحت است. این بخش 24 ساعته کار می نماید و ورود و خروج سریع ارائه می دهد. همچنین انبار چمدان پذیرش نیز در مواقع ضروری به کارتان می آید. این هتل یک محیط مشترک برای مهمانان فراهم نموده که می توانید برای قرارهای کاری کوتاه، استراحت، مصاحبه و … از آن جا بهره ببرید که البته امکان تماشای تلویزیون نیز در آن جا می باشد.

فروشگاه سوغاتی، آرایشگاه مردانه و زنانه، روزنامه رایگان و آسانسور نیز از دیگر خدمات رفاهی هتل می باشند. شما می توانید در صورتی که برای سفر کاری به ونکوور آمده اید، از خدماتی که به این منظور در هتل وجود دارد با پرداخت مبلغ جداگانه بهره ببرید. این خدمات نظیر استفاده از دستگاه فکس و کپی، مرکز تجاری و اتاق های کنفرانس می باشد.

کارمندان هتل هالیدی این نورث ونکوور به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می نمایند و ساعت ورود هتل 15:00 و ساعت خروج 11:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل هالیدی این نورث ونکوور

استخر سرپوشیده هتل به همراه جکوزی، از تفریحاتی است که در هتل برای مهمانان فراهم شده است. مرکز تناسب اندام و سونا هم از جمله آن ها هستند که به همین دلیل، این هتل را بسیار محبوب نموده اند. اگر به پیاده روی علاقه دارید، هم می توانید در باغ آن و هم در کوه های اطراف، این فعالیت را انجام دهید و البته طبیعت گردی نیز در اینجا امکان پذیر است.

همچنین می توانید از هتل یک دوچرخه اجاره کنید و به کشف اطراف بپردازید. در 3 کیلومتری هتل، یک زمین گلف هم وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

رستوران های هتل

  • پنتری: این رستوران خانوادگی صبحانه، میان وعده، ناهار و شام سرو می نماید. در صورتی که هوا مساعد باشد، می توانید غذایتان را در بیرون هم میل کنید.
  • سیمورزپاب: این رستوران ناهار و شام سرو می نماید که در صورت مساعد بودن هوا، غذا را در فضای باز می توانید میل کنید.

امکانات اتاق های هتل

در هتل هالیدی این نورث ونکوور، تمام اتاق ها دارای تلویزیون و اینترنت رایگان هستند. اگر نوزاد دارید، گهواره و یا تخت کودک رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. تهویه هوا در اتاق ها موجود است که البته خودتان امکان کنترل دمای هوای اتاق را دارید. از یخچال و مایکروویوی که در آن ها وجود دارد، می توانید بهره ببرید. با تلفن اتاق، رایگان با خطوط داخلی تماس بگیرید و از روزنامه ای که برایتان می آورند، لذت ببرید.

در داخل اتاق ها، گاوصندوق کوچک نیز وجود دارد و میز کار هم برای شما گذاشته شده است. روزانه خدمات تمیز کردن اتاق ها انجام می گیرد که سرویس های مختلف در اتاق در ساعات محدودی قابل انجام است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق استاندارد: 33 متر است و یک تخت دو نفره دارد.
  • سوییت کینک یک خوابه: این سوییت ها یک تخت بزرگ دونفره دارند و یک مبل راحتی تخت خواب شو هم در آن ها دیده می گردد. یک آشپزخانه کوچک هم در این سوییت ها وجود دارد.
  • اتاق کویین دلوکس: این اتاق ها دو نوع هستند که هر دو تخت دونفره کینگ دارند و یکی از آن ها دارای آشپزخانه کوچک نیز می باشد.
  • اتاق کینگ: یک تخت دونفره سوپرکینگ دارند و یک مبل راحتی تخت خواب شو هم در آن موجود است.
  • اتاق کینگ (مخصوص مهمانان ناتوان و کم توان): این اتاق ها مانند اتاق بالایی می باشند با این تفاوت که همه نوع امکاناتی برای این دسته از مهمانان فراهم شده است.
  • اتاق دبل (مخصوص مهمانان ناتوان و کم توان): این اتاق ها دو تخت دو نفره دارند و امکانات مربوط به این دسته از مهمانان در آن موجود می باشد.

فاصله با جاذبه های ونکوور

  • مزرعه میپل وود: 800 متر تا هتل فاصله دارد که می توانید طی 16 دقیقه پیاده به آن جا برسید. تاکسی شما را 4 دقیقه ای به مزرعه می رساند.
  • پسیفیک کولزیوم: 2 کیلومتر با شما فاصله دارد که توسط تاکسی 6 دقیقه ای به آن جا می رسید. گزینه بعدی اتوبوس است که حدودا 25 دقیقه رفتنش طول می کشد.
  • پارک لین کنیون: 3 کیلومتر از شما دورتر است که با ماشین 10 دقیقه ای و با اتوبوس 50 دقیقه ای به پارک خواهید رسید.
  • نورث ونکوور سیتی هال: 6 کیلومتر مسافت آن را می توانید توسط تاکسی 10 دقیقه ای طی کنید. اتوبوس نیز 50 دقیقه زمان خواهد برد.
  • سالن همایشگاه ملی پسیفیک: 6 کیلومتر فاصله دارد. اتوبوس شما را طی 50 دقیقه و تاکسی، 10 دقیقه می رساند. اگر اهل پیاده روی هستید می توانید یک ساعته به این جاذبه برسید.
  • اسکله لوندزدیل: 4 کیلومتر از شما دورتر می باشد. 10 دقیقه تاکسی زمان می خواهد که شما را به این اسکله برساند و اتوبوس نیز 40 دقیقه ای به آن جا می رسد.
  • بندر ونکوور: با این بندر حدود 6 کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید، بعد از 17 دقیقه به آن جا خواهید رسید. استفاده از اتوبوس هم امکان پذیر است که می توانید بعد از 45 دقیقه بندر را ببینید. برای رفتن به آن جا همچنین می توانید ابتدا اتوبوس 239 را سوار شوید، در اسکله Lonsdale Quay Bay 6 پیاده شده و توسط اتوبوس دریایی به اسکله بروید.
  • محله استراتکونا: 6 کیلومتر از شما دورتر است. اگر تاکسی سوار شوید حدودا 1 ربع بعد به آن جا خواهید رسید. اتوبوس نیز، بسته به خطی که انتخاب می کنید، بین 50 دقیقه تا 1 ساعت بعد، به آن جا می رسید.
  • باغ کلاسیک چینی دکتر سان یات-سن: 7 کیلومتر مسافت آن را با تاکسی 15 دقیقه ای و توسط اتوبوس 36 دقیقه ای طی خواهید کرد.
  • فروشگاه واترفرونت سنتر ونکوور: 7 کیلومتر با شما فاصله دارد که تاکسی 20 دقیقه بعد شما را می رساند. گزینه های اتوبوس تنها و اتوبوس به همراه اتوبوس دریایی هم موجود است که تقریبا 45 دقیقه ای شما را می رساند.
  • پل معلق کاپیلانو: 1 کیلومتر از شما دورتر است که با اتوبوس بین 40 دقیقه تا 1 ساعت 5 دقیقه بعد به این جاذبه خواهید رسید. تاکسی هم 10 دقیقه برای رسیدن، زمان می برد.
  • ساحل جریچو: 14 کیلومتر با شما فاصله دارد که با تاکسی 30 دقیقه ای و با اتوبوس بعد از یک ساعت و نیم به آن جا خواهید رسید.
  • کوه پارک لین کنیون: 6 کیلومتر از هتل دورتر است که توسط اتوبوس 19 دقیقه ای و با تاکسی 8 دقیقه ای به آن جا می رسید.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: 17 کیلومتر می باشد. اگر تاکسی سوار شوید 30 دقیقه ای و اکر اتوبوس را ترجیح می دهید حدودا 1 ساعت و نیمه به آن جا خواهید رسید.

موقعیت مکانی هتل هالیدی این نورث ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ونکوور شمالی V7J 2H5، جاده اولد لیلوت

700 Old Lillooet Road, V7J 2H5 North Vancouver, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 396

به "معرفی هتل 3 ستاره هالیدی این نورث ونکوور در ونکوور شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره هالیدی این نورث ونکوور در ونکوور شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید