تکمیل و توسعه طرحهای گردشگری مهریز یزد پیگیری می گردد

به گزارش مجله نماشو، ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، تکمیل و توسعه طرحهای گردشگری مهریز یزد پیگیری می گردد.

تکمیل و توسعه طرحهای گردشگری مهریز یزد پیگیری می گردد

سید عزت الله ضرغامی در بازدید از منطقه تاریخی، تفریحی و گردشگری غربالبیز بعلاوه پارک و چشمه حسن آباد مهریز اضافه نمود: این شهرستان ظرفیتهای بسیار خوبی در حوزه گردشگری و تاریخی دارد که برای تکمیل و توسعه آن اقدام مناسب به عمل می آید.

وی با قدردانی از تلاشهایی که تا به امروز در حوزه گردشگری شهرستان مهریز با همت مسئولان محلی و همراهی مردم اجرا شده است، گفت: توسعه پارک چشمه حسن آباد بعلاوه تفرجگاه تاریخی و گردشگری غربالبیز اهمیت دارد و پیگیری می گردد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بخشهای مختلف این 2 منطقه تاریخی و گردشگری و مسافرپذیر شهرستان مهریز بازدید و در جمع مسئولان منطقه اظهار کرد: برای طرح توسعه هرگونه همکاری که لازم باشد با تهیه طرح مناسب صورت می گیرد.

در این بازدیدها که امام آدینه، معاون فرماندار و تعدادی از مسئولان محلی بعلاوه نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد حضور داشتند، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهریز درخصوص شرایط تاریخی و فرهنگی مهریز گزارشی را ارائه کرد.

محسن مروی نام به اهمیت همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مسئولان این شهرستان و شورای اسلامی شهر برای توسعه، تکمیل و تجهیز فضاهای فرهنگی، تاریخی و گردشگری مختلف منطقه اشاره نمود و تخصیص اعتبارات لازم را به وسیله دولت خواهان شد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5263

به "تکمیل و توسعه طرحهای گردشگری مهریز یزد پیگیری می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تکمیل و توسعه طرحهای گردشگری مهریز یزد پیگیری می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل و توسعه طرحهای گردشگری مهریز یزد پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید