تیم والیبال مریوان آمادگی بالایی نداشت، کیفیت بازی دلچسب نبود

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم فولاد سیرجان با نتیجه 3 بر صفر راهیاب ملل مریوان را شکست داد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم والیبال مریوان آمادگی بالایی نداشت، کیفیت بازی دلچسب نبود

محمدرضا تندروان در تبادل نظر با خبرنگاران پس از پیروزی نخست تیمش در رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: از قبل می دانستیم مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که شرایط آمادگی کامل ندارد. برای پیروزی رفته بودیم و به هدفمان رسیدیم.

سرمربی تیم فولاد سیرجان ادامه داد: اما کیفیت بازی دلچسب نبود چرا که حریف شرایط آمادگی لازم را کسب نکرده بود. اگر شرایط برابر بود بسیار بهتر می توانستیم بازی کنیم. از نتیجه راضی هستم اما هر چقدر تیم مقابل شرایط آمادگی کمی داشته باشد باعث کاهش انگیزه خواهد شد.

وی در ادامه درباره سایه کرونا بر رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی انرژی زیادی می گیرد و به راحتی نمی توان آن را انجام داد. به همین دلیل بسیار در فرایند تیم تاثیرگذار است.

تندروان در پاسخ به این سئوال که بعضی از تیم ها به دلیل ابتلای بازیکنانشان به کرونا، شرایط خوبی نداشتند و اصرار فدراسیون بر برگزاری رقابت بود، نظر شما چیست گفت: این اتفاق ممکن است در هر تیمی رخ دهد. اگر این فرایند شروع شده باید تا خاتمه، آن را اجرا و قوانین اعمال گردد. اگر این اتفاق تا خاتمه مسابقات رخ دهد شاهد برقراری عدالت خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1278

به "تیم والیبال مریوان آمادگی بالایی نداشت، کیفیت بازی دلچسب نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال مریوان آمادگی بالایی نداشت، کیفیت بازی دلچسب نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید