تیم چوکا تالش به سبک تیم های عربی به دنبال تلف کردن وقت بود

به گزارش مجله نماشو، بابک صمدیان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شکست تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر چوکا تالش گفت: 10 دقیقه اول بازی کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشتیم و 2 موقعیت 100 در صد گلزنی را نیز از دست دادیم و متأسفانه در همین حملات؛ گل دریافت کردیم.

تیم چوکا تالش به سبک تیم های عربی به دنبال تلف کردن وقت بود

وی اضافه کرد: بعد از گل؛ نیمه اول متعادل دنبال شد ولی در نیمه دوم کاملاً مالکیت توپ و میدان را تا ثانیه های پایانی بازی در دست گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه چوکا تالش در نیمه دوم نتوانست موقعیتی بر روی دروازه شهرداری همدان خلق کند، گفت: در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بودیم و شاید تنها تیم چوکا یک توپ به سمت دروازه ما آورد اما متأسفانه در این نیمه دوم موقعیت مسلم گلزنی زیادی را از دست دادیم.

صمدیان مطرح کرد: تیم چوکا تالش 5 بازیکن لیگ یکی دارد و در کل با بضاعتی تیم و در برابر جو استادیوم تالش و جلوی آن همه طرفدار بازیکنانم بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند و از عملکرد آن ها رضایت دارم.

وی با اشاره به داوری این دیدار اعلام کرد: در بحث داوری هم؛ داور صحنه تأثیرگذاری به نفع دو تیم سود نزد اما تمام خطاهای 50 درصد را به نفع تیم فوتبال چوکا تالش سود زد و با وجودی که بازی 9 دقیقه حداقل وقت تلف گردیده داشت وقت اضافه کمتری گرفت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان مطرح کرد: تیم چوکا تالش به سبک تیم های عربی تمام به دنبال وقت تلف کردن بود که در فوتبال امروز این حرکت اصلاً زیبنده نیست.

لازم به ذکر است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در یک دیدار خارج از خانه برابر چوکا تالش با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2482

به "تیم چوکا تالش به سبک تیم های عربی به دنبال تلف کردن وقت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم چوکا تالش به سبک تیم های عربی به دنبال تلف کردن وقت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید