تیم کاراته آقایان استان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مراسم بدرقه تیم کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات انتخابی تیم های ملی با حضور شجاعی فر معاون توسعه ورزش اداره کل و محمودزاده رئیس هیات کاراته استان برگزار گردید.

تیم کاراته آقایان استان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد

رحیم محمودزاده، رئیس هیات کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم های ملی کاراته را از مهمترین رویدادهای این رشته برشمرد و گفت: امیدوارم منتخبین کاراته استان بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشند.

وی از اداره کل ورزش و جوانان و شهرستان ها که در این شرایط بحرانی کرونایی نهایت همکاری را در برگزاری مسابقات انتخابی استان و اردوهای آمادگی داشتند تقدیر کرد.

عباس شجاعی فر، معاون توسعه ورزش اداره کل کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار کرد: هیات کاراته استان یکی از فعال ترین هیات های ورزشی استان است که با کادر مدیریت توانمند، مربیان ملی، آینده درخشانی را برای کاراته استان رقم زده است.

بعلاوه، روح الله عادل پور، سرمربی تیم از حضور بهترین های کاراته استان در این مسابقات اطلاع داد و از حمایت های اداره کل و هیات استان در اعزام این تقدیر کرد. مسابقات انتخابی رده های پایه در دو بخش بانوان و آقایان تحت اسم جام امام علی (ع) روزهای 17 تا 23 مهرماه به میزبانی استان زنجان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، در تیم اعزامی کاراته استان به این مسابقات امیرمحمد بوستانی، رضا خادمی نیا، سیروس کدخداپور، رضا اکرمی، طاها حیدری خواه، امیرمحمد سعیدی، آریا عادل پور، سینا درخشان، فردین عادل پور، امیرحسین منطق، حسن پیامبری، سجاد عادل پور، آرین آروسی، امین زمانی اصل، علیرضا عابدی فر، مهرداد انصاری، حسین هاشمی، رضا محمدی و محمود افشین حضور دارند.

روح الله عادل پور و قدرت الله عادل پور باسم سرمربی، باقر خادمی و صیاد انصاری خواه باسم سرپرست، بهنام حسنی و محمد رشید چتروز باسم داور، تیم را همراهی می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2268

به "تیم کاراته آقایان استان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تیم کاراته آقایان استان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کاراته آقایان استان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید