جزئیات برگزاری دور تازه مزایده خودروهای رسوبی ، 22 پورشه عرضه می گردد

به گزارش مجله نماشو، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری دور تازه مزایده خودروهای رسوبی وارداتی اطلاع داد.

جزئیات برگزاری دور تازه مزایده خودروهای رسوبی ، 22 پورشه عرضه می گردد

به گزارش خبرنگاران، عبدالمجید اجتهادی ، با اشاره به مزایده فوق العاده شماره 565 خودروهای خارجی رسوبی، اظهار کرد: از میان حدود 1062 دستگاه حدود 75 دستگاه در این مزایده به فروش نرفت. در واقع 58 دستگاه به علت مغایرت در معینات از مزایده خارج شد و 17 دستگاه خودرو نیز به فروش نرفت.

وی ادامه داد: استارت مزایده این 75 دستگاه از امروز زده می گردد و اطلاعیه های مربوطه منتشر خواهد شد تا تکلیف این خودروها تا قبل از 15 آبان ماه معین گردد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به این سوال که چه خودروهایی به مزایده خواهند رفت؟ گفت: 22 دستگاه پورشه واقع در مازندران از جمله این خودروها هستند. جزئیات سایر خودروها نیز اعلام خواهد شد.

  • تصاویر | گرانترین ماشین در حراج خودروهای خارجی توقیفی گمرک را ببینید
  • درخواست یک نفر برای خرید 281 خودروی خارجی مزایده ای | ماجرای فروش یک خودرو پورشه با نصف قیمت | 23 هزار نفر برای خرید 1040 خودرو خارجی ثبت نام کردند

نتیجه دور نخست مزایده چه بود؟

بر اساس این گزارش، فرایند مزایده مشخص تکلیف 1062 دستگاه خودروهای رسوبی وارداتی از هفتم مهرماه شروع و روز گذشته اسامی برندگان این مزایده اعلام شد. به گفته اجتهادی و به نقل از روابط عمومی سایت سازمان اموال تملیکی، بیش از 13 هزار نفر در این مزایده فوق العاده شرکت کردند. 965 خودرو به ارزش 2813 میلیارد تومان به فروش رفت که میانه رشد قیمت های پیشنهادی 85 درصد بوده است.

وی با این شرح که نیمی از مجموع متقاضیان ضمانت نامه بانکی به ادارات کل اجرایی استان ها تحویل داده اند، ادامه داد: 1260 ضمانت نامه برابر ضوابط قانونی به علت نرسیدن اصل ضمانت نامه و یا مغایرت های اسنادی و اطلاعاتی ابطال شدند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعداد افراد نهایی شرکت نماینده را 12 هزار و 71 نفر بیان نمود و گفت: متقاضیان و برندگان نهایی می توانند تمامی جزئیات و اطلاعات مربوط به این مزایده را به وسیله سامانه ستاد الکترونیک دولت (ستاد) دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5146

به "جزئیات برگزاری دور تازه مزایده خودروهای رسوبی ، 22 پورشه عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری دور تازه مزایده خودروهای رسوبی ، 22 پورشه عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید