حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از دوازده رساله دکترا و انتها نامه کارشناسی ارشد

به گزارش مجله نماشو، با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت، دوازده رساله دکترا و سرانجام نامه کارشناسی ارشد در قالب طرح جوانه گرنت فناوری مورد حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان قرار گرفتند.

حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از دوازده رساله دکترا و انتها نامه کارشناسی ارشد

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، حمید رضا محمدیان سمنانی ، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: با اعلام فراخوان طرح جوانه، اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان که استاد راهنمای سرانجام نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکترای، با قابلیت امکان ساخت و تجاری سازی محصول بودند، آثار خود را به پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ارسال کردند.

حمید رضا محمدیان سمنانی اضافه نمود: پس از ثبت نام اولیه، جنبه کسب و کار و تجاری سازی طرح ها آنالیز و سه رساله دکترا و 9 سرانجام نامه کارشناسی ارشد مورد حمایت این پارک علمی قرار گرفتند.

محمدیان ادامه داد: حمایت های اقتصادی اجرا شده برای رساله ها و سرانجام نامه های منتخب بلاعوض بوده و براساس دستورالعمل های مربوط به طرح جوانه اجرا می گردد.

وی اضافه نمود: حامیان این طرح ملی، سازمان برنامه و بودجه، معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت هستند و مجری طرح، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک های علم و فناوری هستند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان؛ زمینه سازی حرکت دانشگاه های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین و ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه ها با تکیه بر رساله های دکترا و سرانجام نامه های کارشناسی ارشد را از اهداف معین شده در قالب طرح جوان گرنت فناوری عنوان نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2077

به "حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از دوازده رساله دکترا و انتها نامه کارشناسی ارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از دوازده رساله دکترا و انتها نامه کارشناسی ارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید