حمله کی روش به رکورد ساسان

به گزارش مجله نماشو، گلزنی کی روش استنلی در 6 بازی متوالی او را در آستانه ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر قرار داده. این مهاجم در صورت گلزنی در بازی آینده سپاهان به رکورد هم تیمی اش ساسان انصاری می رسد.

حمله کی روش به رکورد ساسان

به گزارش خبرنگاران ،کی روش استنلی مهاجم برزیلی که فصل پیش هم زیر نظر امیر قلعه نویی بازی می کرد، در این هفته ها عملکرد فوق العاده ای داشته و مهاجم اول تیمش به حساب می آید. گرچه کی روش استنلی در این فصل در هر 11 بازی سپاهان به میدان رفته اما این بازیکن در 5 هفته نخست رقابت های لیگ برتر پایش به گلزنی باز نشد و در هفته ششم برابر پارس جنوبی جم، اولین گل خود را در این فصل به ثمر رساند. پس از این بازی دیگر روند گلزنی های او متوقف نشد و این مهاجم برزیلی در 6 بازی متوالی توانست برای زردپوشان اصفهانی گل بزند.

کی روش استنلی با گلزنی در نیمی از بازی های سپاهان در این فصل، توانست به اندازه کل بازی های فصل گذشته خود در ذوب آهن دروازه حریفان را باز کند. این مهاجم در 21 بازی که فصل گذشته برای ذوب آهن انجام داد، 9 گل زد، آماری که در این فصل پس از انجام تنها 11 بازی توسط استنلی به ثبت رسیده است.

گلزنی کی روش استنلی در 6 بازی متوالی او را در آستانه برابری و حتی ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر قرار داده. این مهاجم بلند قامت در صورت گلزنی در بازی آینده تیمش به آمار گلزنی در 7 بازی متوالی می رسد و با رکورددار لیگ برتر ایران در این زمینه مساوی خواهد شد.

در حال حاضر، ساسان انصاری دیگر مهاجم سپاهان، در زمان حضورش در فولاد خوزستان موفق شد در 7 بازی متوالی برای تیمش گل بزند و از این نظر در تاریخ لیگ برتر ایران به تنهایی رکورددار باشد. حالا کی روش استنلی بهترین فرصت برای رسیدن به رکورد ساسان انصاری را دارد و می تواند با او در این زمینه برابر گردد.

البته این آمار مربوط به رقابت های لیگ برتر ایران است. کی روش استنلی حتی در صورت عبور از رکورد ساسان انصاری از نظر گلزنی در بیشترین بازی متوالی، باز هم یک مانع دیگر پیش رو خواهد داشت. در تاریخ رقابت های باشگاهی فوتبال ایران در تمامی ادوار، رکوردد نادر دست نشان هنوز پس از سال ها دست نخورده باقی مانده و هیچ بازیکنی نتوانسته با آن برابری کند. نادر دست نشان در رقابت های جام آزادگان توانسته بود در 8 بازی متوالی 9 گل برای نساجی مازندران به ثمر رسانده و از این نظر، همچنان رکورددار گلزنی متوالی در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران شناخته می گردد.

کی روش استنلی در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان بوده و نشان داده امیر قلعه نویی بی جهت به او اعتماد ننموده است. در فوتبال ایران، اگر یک مهاجم 5 هفته متوالی گل نزند، یا به نیمکت تبعید می گردد و یا در بدبینانه ترین حالت در فهرست مازاد قرار می گیرد. در سپاهان و با وجود امیر قلعه نویی، این اتفاق رخ نداد. او به خرید برزیلی خود اطمینان کرد، 6 هفته پای او ایستاد و در نهایت ثمره اش را دید.

مهاجم برزیلی سپاهان که حالا بهترین گلزن لیگ هجدهم محسوب می گردد، با امیدواری فراوانی به بازی های بعد نگاه می نماید. او می خواهد دو عنوان فردی را کسب کند. ابتدا کفش طلا و سپس شکستن رکورد ساسان انصاری و نادر دست نشان. با این آمادگی و روند رو به رشدی که کی روش استنلی شروع نموده و در هفته های اخیر ادامه اش داده، بعید نیست این برزیلی همه رکوردها را به نام خود ثبت کند و در تاریخ لیگ ایران ماندگار گردد.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2851

به "حمله کی روش به رکورد ساسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله کی روش به رکورد ساسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید