خانه های مسافر و استیجاری در بابلسر شناسایی گردد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل حسن زاده عصر یکشنبه در کارگروه گردشگری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار کرد: با توجه به وضعیت شهرستان بابلسر از لحاظ جاذبه های گردشگری احتیاج است زیرساخت لازم گردشگری برای ورود گردشگران به شهرستان بابلسر فراهم گردد.

خانه های مسافر و استیجاری در بابلسر شناسایی گردد

وی با تاکید به توسعه و توجه به خانه مسافرها با هدف ساماندهی خانه های استیجاری اظهار داشت: شرکت مجری ساماندهی خانه مسافر شهرستان با مدیریت اداره گردشگری شهرستان نسبت به شناسایی واحدهای خانه مسافر اقدام و در راستای قانونی کردن مجوز ظرف مدت یک ماه اقدام کند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه ظرف مدت یک هفته کلیه واحدهای اقامتی پارکینگ صفر تا 9شناسایی و آخرین وضعیت آنها گزارش داده گردد و تعداد واحدها نیز تعیین گردد ،گفت: همچنین همه واحدهای گردشگری فعال در درجه اول باید پروانه کسب داشته باشند و در درجه دوم از اداره گردشگری مجوز دریافت نمایند و واحدهای فاقد پروانه نسبت به دریافت آن هر چه زودتر اقدام نمایند.

حسن زاده با تاکید به ساماندهی تابلوبه دستان شهرستان بابلسر اظهار کرد: تمامی تابلوبدستان شهرستان بابلسر باید آیدی کارت داشته باشند و شناسنامه دار شوند و چنانچه فردی بدون مجوز، فعالیت کند به مراجع قضایی معرفی می گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با بیان اینکه مکانی برای جانمایی چادرخواب ها در سواحل بابلسر در نظر گرفته گردد،گفت: دریا یک نعمت خدادادی است که تمامی مردم کشور ما باید از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

وی با اشاره به معضل چادرخوابی در سطح سواحل وضرورت ساماندهی آنها مطرح کرد: با ساماندهی چادرنشین ها قصد محدود کردن مردم را نداریم، بلکه به دنبال ایجاد امنیت ،خدمات بهتر و مناسب تر به مردم هستیم.

حسن زاده اضافه نمود: استقرار چادرنشین ها در کل نوار ساحلی چهره نوار ساحلی را نازیبا می نماید بنابراین احتیاج است مکانی برای جانمایی چادرخواب ها تعیین و محل برپایی چادر در سطح شهر توسط شهرداری اطلاع رسانی گردد تا مسافران از مکان برپایی چادر آگاه و در یک مکان خاص چادر بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4914

به "خانه های مسافر و استیجاری در بابلسر شناسایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های مسافر و استیجاری در بابلسر شناسایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید