خبرنگاران بیمارستان فردیس انتها خرداد ماه گشایش می یابد

به گزارش مجله نماشو، کرج - خبرنگاران - معاون توسعه ، مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطرنشان کرد که بیمارستان 260 تختخوابی شهرستان 600 هزار نفری فردیس خاتمه خردادماه سال جاری گشایش می یابد.

خبرنگاران بیمارستان فردیس انتها خرداد ماه گشایش می یابد

دکتر مهران لک روز یکشنبه به خبرنگاران گفت : این بیمارستان سال 95 در سفر ریاست جمهوری به البرز تصویب و کلنگ زنی آن انجام شد که میزان پیشرفت پروژه از سال 95 تا سال 99 حدود 50 درصد و در سال 99 با پیشرفت جهشی که در پروژه حاصل شد حدود 80 درصد آن تکمیل شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان با چهار طبقه و یک طبقه زیر زمین 21 هزار متر مربع زیر بنا دارد.

لک خاطر نشان کرد: این بیمارستان به صورت جنرال خواهد بود و شامل تمام بخش های بچه ها، زنان، جراحی،ICU ، NICU CCU می باشد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی البرز توضیح داد : این بیمارستان در ابتدا 160 تختخوابی تصویب شده بود اما با کوشش های استانداری ، دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت به 260 تختخوابی

افزایش یافت تا بتواند جوابگوی جمعیت شهرستان فردیس باشد.

وی در مورد اعتبارات پروژه گفت : کل اعتبار پروژه 167 میلیارد تومان برآورد شده بود که 100 میلیارد تومان آن در سال 99 تخصیص پیدا کرد و قسمت بیشتر آن از صندوق توسعه ملی بود و مابقی اعتبارات از سوی وزارت بهداشت و درمان و مقداری هم از محل های دیگر تامین شد .

وی با قدردانی از پیگیری های استاندار البرز، همکاری های بی دریغ وزارت بهداشت و کوشش های شبانه روزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت : تمام قسمت های پیشرفت پروژه را زیر نظر داریم و سعی می کنیم همه چیز را طبق استاندارد ها جلو ببریم. همکاران ما کار پروژه را حتی در ماه رمضان لحظه ای متوقف نکردند و پروژه به صورت 24 ساعته در حال پیشرفت می باشد.

شهرستان فردیس فاقد بیمارستان فعال بوده و مردم این شهرستان بارها از مسوولان برای راه اندازی بیمارستان تقاضای رسیدگی داشته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1729

به "خبرنگاران بیمارستان فردیس انتها خرداد ماه گشایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمارستان فردیس انتها خرداد ماه گشایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید