خطیبی: بس کنید! دیگر به داوران فشار نیاورید، از این فوتبال بدم می آید

به گزارش مجله نماشو، سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است بعضی ها در مسائل فنی پیروز نیستند و می خواهند با استرس و تنش ها خودشان را توجیه نمایند یا برنده شوند.

خطیبی: بس کنید! دیگر به داوران فشار نیاورید، از این فوتبال بدم می آید

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی، عصر سه شنبه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن با سیستمی خاصی بازی می نماید و نفرات خوبی دارد. با نفرات زیادی دفاع می نماید و بازی مستقیم و ضد حمله را در دستور کار قرار دادند. نیمه دوم یکی از برترین بازی های تیم من بود و موقعیت سازی خوبی کردیم. با وجود فشردگی دفاع حریف توانستیم پیروز باشیم اما فقط توپ های مان وارد دروازه نشد. از کیفیت تیمم راضی هستم اما بعضی وقت ها توپ ها وارد دروازه حریف نمی گردد.

او ادامه داد: ما چند بار از داوری ضربه خوردیم اما به هیچ وجه راجع به عملکرد داوری صحبت نکردیم و قصد صحبت کردن هم نداریم اما از مسوولان خواهش می کنم با مربیانی که قبل از بازی و بعد از بازی درباره داوری صحبت می نمایند برخورد گردد تا دیگر به داور استرس وارد نگردد. در این بازی یک پنالتی برای ما نگرفتند و توپ کاملا به دست بازیکن حریف خورد و دستش هم کاملا باز بود. با این حال از همه خواستم کسی درباره داوری صحبت نکند و ما هم نمی خواهیم بیش تر صحبت کنیم. نمی خواهیم از داوری انتقاد و داد و بیداد کنیم. اگر فکرمان در مسائل فنی باشد، فوتبال مان پیشرفت می نماید.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان این که اعتقاد داریم دو بازیکن ذوب آهن باید کارت زرد و یک بازیکن قرمز می گرفتند، گفت: پنالتی مان را هم نگرفتند و با این همه می گویم آقای مهدوی برترین داوری را انجام دادند و به آن ها خسته نباشید می گویم. به بازیکنانم گفتند هیچ کس درباره داوری حرف نزنند و من هم به این عملکرد هم انتقاد نمی کنم. دست شان هم درد نکند و خسته نباشید می گویم اما از کمیته انضباطی خواهش می کنم با کسانی که درباره داوری صحبت می نماید، برخورد گردد. از مسوولان انتقاد دارم چون هیچ برخوردی نمی نمایند. بعضی ها در مسائل فنی پیروز نیستند و می خواهند با استرس و تنش ها خودشان را توجیه نمایند یا برنده شوند.

او ادامه داد: بس کنید! دیگر به داوران فشار نیاورید. اینجوری نمی گردد. اکنون یاری داور ویدیویی نیست و حتی اگر بیاید با وجود جنجال های فوتبال ایران، باز هم چنین مشکلاتی وجود دارد. من از این فوتبال بدم می آید. لطفا بروید و به فکر مسائل فنی باشید. همه داوران ممکن است اشتباه نمایند اما مربیان نباید توجیه نمایند. اگر رسول خطیبی درباره داوری صحبت کرد بیایید و 100 میلیون جریمه کنید.

خطیبی اضافه نمود: اگر تیمم بد بازی کرد، می آیم و این را می گویم. آلومینیوم سال دوم لیگ برترش است اما همه فوتبال ایران باید بیایند و به این تیم احترام بگذارند چون هم فوتبال زیبایی به نمایش می گذاریم و هم شکل تیمی خوبی داریم. از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود بازی می نمایند. من کیف می کنم که این تیم و این بازیکنان را دارم. شاید در یک بازی ممکن است توپ ها وارد دروازه نگردد و حتی اگر تیمم شکست می خورد از بازی امروز بازیکنان تشکر می کردم چون همه خوب بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2166

به "خطیبی: بس کنید! دیگر به داوران فشار نیاورید، از این فوتبال بدم می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: بس کنید! دیگر به داوران فشار نیاورید، از این فوتبال بدم می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید