درخشان: پرسپولیس مقابل سایپا شاداب نبود، درگیری های خاتمه بازی منسوخ شده است

به گزارش مجله نماشو، حمید درخشان می گوید که پرسپولیس به دلیل بازی پرفشار برابر السد در دیدار با سایپا شاداب نبود.

درخشان: پرسپولیس مقابل سایپا شاداب نبود، درگیری های خاتمه بازی منسوخ شده است

حمید درخشان درباره دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس که با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: طبیعی است که پرسپولیس بازی سحتی را مقابل السد پشت سر گذاشته بود و مقابل سایپا شادابی لازم را نداشت. در بازی با السد به بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی وارد شد و طبیعتاً تاثیر زیادی روی آنها گذاشته بود. فاصله بین بازی های پرسپولیس بسیار کم است و آنها باید در مسابقات انرژی بیشتری را صرف نمایند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مطرح کرد: در بازی پرسپولیس و سایپا کیفیت زمین بسیار پایین بود که این موضوع هم مشکل ساز شد. وقتی تیم شادابی لازم را نداشته باشد احتمال شکست هم وجود دارد. عدم شادابی پرسپولیس به دلیل بازی سنگین این تیم مقابل السد بود.

درخشان با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا که قرار است شنبه آینده برگزار گردد، گفت: پرسپولیس باید مسافت زیادی را طی کند و باید در این فاصله ریکاوری بسیار خوبی را داشته باشد، چون مسیر بسیار طولانی است و حتماً برانکو این فکر را نموده که تیمش زودتر به ژاپن برود و در آنجا به استراحت بپردازد. اگر بازی پرسپولیس با سایپا لغو می شد خیلی به نفع پرسپولیس بود و این تیم راحت تر می توانست خودش را برای بازی فینال آماده کند، چرا که آنها یک بازی بسیار پرفشار را با السد پشت سر گذاشته بودند و احتیاج به بازسازی و ریکاوری خوبی داشتند. علی دایی: پرسپولیس به جای دروازه بان، بزن بهادر دارد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدید که در بازی مقابل سایپا بازیکنان شاداب نبودند و بازی سرعت بسیار پایینی داشت، در مقابل سایپا انگیزه بیشتری داشت و موفق شد نتیجه را عوض کند. پرسپولیس از یک بازی بزرگ برمی گشت و طبیعی بود که به نسبت آن بازی انگیزه بالایی نداشته باشد.

درخشان درباره درگیری اتفاق افتاده بین اعضای دو تیم سایپا و پرسپولیس در خاتمه بازی به خبرنگاران گفت: این مسائل در فوتبال حرفه ای منسوخ شده است. برای این درگیری ها باید قوانین سفت و سختی وجود داشته باشد و قویاً با آن برخورد گردد، چرا که این درگیری ها در عموم مردم پخش می گردد. هرچند این مسائل برای بینندگان جذابیتی ندارد، اما وجود آن باعث می گردد به فوتبال ما با دید دیگری نگاه گردد. این مسائل برای فوتبال ما اصلاً قشنگ نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2785

به "درخشان: پرسپولیس مقابل سایپا شاداب نبود، درگیری های خاتمه بازی منسوخ شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: پرسپولیس مقابل سایپا شاداب نبود، درگیری های خاتمه بازی منسوخ شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید