نوراللهی به کاشیما می رسد

به گزارش مجله نماشو، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد عضله چهار سر پای نوراللهی پاره نشده و فقط خونریزی نموده. بنابراین پرسپولیس می تواند از وجود این هافبک دونده و 25 ساله در ژاپن استفاده کند.

نوراللهی به کاشیما می رسد

به گزارش خبرنگاران ،بعد از بازی مقابل السد، صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و جشن و پایکوبی در رختکن این تیم، خبر تلخی به گوش برانکو و همکارانش رسید. اینکه احمد نوراللهی آسیب دیده و ممکن است به بازی رفت مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن نرسد.

این شوک بزرگی به پرسپولیس، بخصوص در این روزها بود. روزهایی که این تیم با کمبود بازیکن روبرو است و به مهره های کلیدی خود احتیاج مبرم دارد. نوراللهی به دلیل همین آسیب دیدگی بازی مقابل سایپا در هفته دهم لیگ برتر را از دست داد. حالا هم طبق گفته پزشکان، نوراللهی باید 2 روز دیگر صبر کند تا ببیند آیا می تواند در ژاپن بازی کند یا نه؟

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد عضله چهار سر پای نوراللهی پاره نشده و فقط خونریزی نموده. همین باعث شده تا همه امیدوار به حضور او در بازی رفت مقابل کاشیما باشند. اتفاقی که قطعا رخ خواهد داد و پرسپولیس می تواند از وجود این هافبک دونده و 25 ساله در ژاپن استفاده کند. این آخرین خبر از شرایط نوراللهی است. خبری امیدوارکننده برای پرسپولیس، کادر فنی و طرفداران این تیم.

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2753

به "نوراللهی به کاشیما می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی به کاشیما می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید