دستاوردهای سفر تیم ملی والیبال بانوان به مجارستان چه بود؟

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، جواد مهرگان درباره اردوی تیم ملی والیبال بانوان در مجارستان گفت: اردوی ما با یاری آقای رجبی سفیر ایران در مجارستان و بعد از تفاهم نامه ای شروع شد و با یاری آقای ضیایی و خانم کعبی زاده همراه شد تا ما در این مسابقات شرکت کنیم. این تورنمنت در مجارستان بسیار معروف است و تیم های خوبی از مجارستان، اوکراین و رومانی در این مسابقات شرکت داشتند.

دستاوردهای سفر تیم ملی والیبال بانوان به مجارستان چه بود؟

وی در ادامه توضیح داد: برای ما مهم بود برابر حریفان اروپایی بازی کنیم زیرا آنها مدرن بازی می نمایند و ما می توانستیم خود را محک بزنیم. همچنین با تیم خوب بیکشابا بازی کردیم که 5 سال متوالی است توانسته قهرمان لیگ برتر مجارستان گردد و 2 سال است که در قهرمانی لیگ مرکزی اروپا است و این شانس را داشتیم که میهمان آنها باشیم و با آنها یک دیدار انجام دهیم. این بازی به ما خیلی خیلی یاری کرد زیرا آنها بهترین بازیکنان اروپایی را دارند.

مهرگان در ادامه درباره دستاوردهای این سفر خاطر نشان کرد: حضور ما در این تورنمنت با تمامی شکست ها و پیروزی ها به ما یاری کرد تا از نظر ذهنی و روانی چالش های خوبی را داشته باشیم و در برخی موارد برنده و برخی موارد بازنده بودیم که باید بهتر باشیم. از نظر تاکتیکی و تکنیکی نیز درس های زیادی گرفتیم که به ما در ادامه برنامه های پیش رو یاری زیادی خواهد نمود.

مشاور فنی تیم ملی بانوان درباره وضعیت تیم ایران در آستانه رقابت های AVC کاپ اضافه کرد: تیم ما در آمادگی کامل است و بهترین فرم خود را دارد و ترکیب اصلی خود را شناختیم و امیدوارم در مسابقات بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2490

به "دستاوردهای سفر تیم ملی والیبال بانوان به مجارستان چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای سفر تیم ملی والیبال بانوان به مجارستان چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید