مجمع فدراسیون دوومیدانی برگزار گردید، از تذکر اقتصادی تا گلایه حدادی

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون دوومیدانی مربوط به سال های 95 و 96 صبح امروز پنجشنبه در محل هتل المپیک برگزار گردید. در این مجمع محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، کهندانی نماینده کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها حضور داشتند.

مجمع فدراسیون دوومیدانی برگزار گردید، از تذکر اقتصادی تا گلایه حدادی

همچنین الهام کاکلی و احسان حدادی نیز به عنوان نماینده ورزشکاران شرکت نموده بودند. در ابتدای این جلسه گزارش اقتصادی فدراسیون از سوی خزانه دار ارائه شدکه با بعضی تذکرات داورزنی همراه بود.

مستجاب الدعوه بازرس فدراسیون نیز خواهان شفاف سازی درباره ساختمان های اجاره داده شده متعلق به فدراسیون و برطرف بعضی اشکالات دیگر شد.

کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی همچنین توضیحاتی درباره سفرهای خود ارائه کرد و گفت: در طول سه سال گذشته 15 سفر کاری داشته ام. در سال 97 نیز فقط چهار مسافرت داشتم. اگر اعضای مجمع با این سفرهای ماموریتی مخالفت دارند، تذکر بدهند. درباره سفر اخیر به اردن نیز برای رایزنی در کسب کرسی کنفدراسیون آسیا بود.

حدادی: حداکثر تا 5 سال دیگر ورزش حرفه ای را کنار می گذارم همچنین احسان حدادی نماینده ورزشکاران بااشاره به درخواست هزینه برای آمادگی به منظور حضور در المپیک گفت: هزینه های من از یک تا صد برای هرینه مربی و اردوها بوده است. هیچ رئیس فدراسیون یا مسئولی را نمی بینید که بگویند فلان ورزشکار فلان مبلغ را می خواهد یا می گویند اگر بقیه ورزشکاران بفهمند برای این ورزشکار اینقدر خرج می گردد چه اتفاقی می افتد. این که ورزشکاری را در مقابل ورزشکار دیگر بگذارند اصلا درست نیست. از آقای غیاثی قطعا توقع بیشتری دارم. ایشان اسطوره دوومیدانی بودند و شناسنامه این رشته هستند.

وی اضافه نمود: اگر پرچم ایران بالا برود باعث سرافرازی ایران است. فکر می کنم دو یا سه سال دیگر و حداکثر تا 5 سال دیگر ورزش حرفه ای را کنار بگذارم و قطعا بعد از آن تجربیاتم را در اختیار دیگر ورزشکاران می گذارم.

داورزنی: ورزش امروز با ورزش قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست همچنین محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع گفت: از روزی که انقلاب نموده ایم تاکنون در حال فشار و بحران بودیم، اما در خیلی موارد رشد داشتیم. دهه اول انقلاب هر روز با یک بحران روبرو بودیم. کشور ما فقیر نیست و فقط باید درست مدیریت گردد. کشوری که منابع زیادی دارد نمی تواند بگوید فقیر است.

وی اضافه نمود: ورزش الان با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست. در این 40 سال اولین های زیادی در بخش بانوان و مردان داشتیم. کبدی، کاراته، ووشو، تکواندو و... پیروز بودیم، آن هم در شرایطی که هر روز بحرانی هم داریم. والیبال الان کشور را با قبل انقلاب نمی توان قیاس کرد.

معاون وزیر ادامه داد: ورزشکاران خوبی در دوومیدانی مثل حدادی، تفتیان، کیهانی و ... داریم که با مسائل به عناوین خوبی رسیدند که با همدلی بهتر هم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5006

به "مجمع فدراسیون دوومیدانی برگزار گردید، از تذکر اقتصادی تا گلایه حدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع فدراسیون دوومیدانی برگزار گردید، از تذکر اقتصادی تا گلایه حدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید