طراحی تراکت: علت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور تعیین شد

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تراکتور می گوید کندی فرایند اداری در آمریکای جنوبی علت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور است.

طراحی تراکت: علت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور تعیین شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، فیروز کریمی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی فردا(چهارشنبه) با گل گهر سیرجان اظهار کرد: گل گهر تیم خوب و قابل احترامی بوده و از طرفی آقای امیر قلعه نویی به اسم یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی، راهنمایی این تیم را برعهده دارد. معتقدم سال جاری هم تیم آقای قلعه نویی، همانند سال های گذشته، تیم قوی و منسجمی باشد. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

او درباره رابطه اش با سرمربی تیم گل گهر اضافه کرد: امیرخان مربی دوست داشتنی است و فکر کنم من و آقای قلعه نویی جزو با سابقه ترین مربیان حال حاضر لیگ برتر باشیم. ایشان در تیم ملی هم شاگرد من بود و انسان وارسته و مربی فهیمی است و دوستی ما چنان عمیق بوده که نتایج بازی ها نمی تواند روی آن تأثیر گذارد. امیدوارم مردم از فرایند بازی فردا لذت ببرند.

کریمی بیان نمود: تقریباً همان بازیکنانی که مقابل النصر بازی کردند، فردا حضور خواهند داشت؛ البته بازیکنان خط حمله مان هم از بند مصدومیت رها شده اند.

وی با اشاره به حضور تعدادی از بازیکنان پیشین تراکتور در گل گهر، گفت: فوتبال حرفه ای بوده و دو بازیکن پیشین تراکتور که راهی گل گهر شده اند، جزو برترین بازیکنان حال حاضر کشور هستند که برای ما عالی کار کردند و امیدوارم برای گل گهر هم خوب کار نمایند.

سرمربی تراکتور با تأکید بر این که تراکتور اصلاً ضعیف نشده است، شرح داد: فوتبال ما را خواهید دید. رتبه های بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی را هدف گذاری نموده ایم. تعدادی از بازیکنان از جمع ما جدا شدند؛ اما جوانان مستعد و قابل احترامی به جمع ما اضافه شدند که بیشتر آن ها در تیم ملی امید هم حضور دارند.

او اظهار داشت: تیم خوبی با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان ساخته ایم. ما به جای بازیکنانی که نیستند، از نفرات جایگزین استفاده می کنیم. دنبال بهانه نیستیم و تحت هر شرایطی ذره ای از هدف مان که کسب سهمیه بوده، عقب نشینی نمی کنیم.

کریمی درباره حضور نداشتن طرفداران در استادیوم ها، شرح داد: ستاد مقابله با کرونا در مورد حضور یا حضور نداشتن طرفداران در استادیوم ها تصمیم گیری می نماید. ما به اسم پرتماشاگرترین تیم ایران و آسیا که طرفدارانش در سطح جهانی زبان زد هستند، راضی نیستیم به خاطر حضور طرفداران در استادیوم ها، عده ای از هموطنان جان شان را از دست دهند. اگر ستاد مبارزه با کرونا مجوز حضور طرفداران را صادر کند، پرشورها آماده پر کردن استادیوم ها هستند.

او با تأکید بر این که تراکتور تمامی بدهی هایش را پرداخت نموده است، گفت: تمامی کارها برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی صورت گرفته و صرفاً کندی فرایند اداری کارها در آمریکای جنوبی، منجر به بسته مانده پنجره شده است. امکان باز شدن پنجره تا فردا وجود دارد و به همین علت بازیکنان تازه را هم همراه خودمان به سیرجان آورده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2275

به "طراحی تراکت: علت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: علت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید