ملاقات رؤسای اتاق بازرگانی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان

به گزارش مجله نماشو، رؤسای اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی کردستان و اتاق گردشگری ایران روز یکشنبه 19 مردادماه 99 با مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان ملاقات کردند.

ملاقات رؤسای اتاق بازرگانی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کردستان، اسماعیل مریوانی مدیرکل استان در این جلسه گفت: کردستان یکی از مهمترین استان های گردشگرپذیر کشور است که قابلیت های زیادی در حوزه طبیعتگردی، فرهنگی و تاریخی دارد، بنابراین لازم است با همکاری ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی از این قابلیتها در راستای توسعه استان بهره برداری گردد.

او اضافه کرد؛ برگزاری جلسه های تخصصی به منظور رسیدن به یک راه چاره مشترک برای توسعه گردشگری و مالی استان با دعوت از صاحب نظران صنعت گردشگری کشور لازم و لازم است.

مریوانی اولویت دادن به توسعه زیرساخت های گردشگری استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: اداره کل استان آماده همکاری در زمینه آنالیز و احصای مسائل گردشگری و سایر حوزه های مختلف مالی استان و اتخاذ تصمیمهای اجرایی لازم به منظور برطرف آن ها است.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاه ها و مسائل حوزه خود پرداختند.پس از جمع بندی مسائل و مسائل حوزه گردشگری، بر حمایت از بخش خصوصی و برگزاری جلسه های تخصصی در راستای توسعه استان تأکید شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1233

به "ملاقات رؤسای اتاق بازرگانی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رؤسای اتاق بازرگانی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید