ملاقات مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با محمد علی بهمنی

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت سید محمد طباطبائی حسینی در ادامه طرح ساعت سعد؛ ملاقات با پیشکسوتان هنر به ملاقات محمد علی بهمنی؛ شاعر و ترانه سرای پیشکسوت رفت.

ملاقات مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با محمد علی بهمنی

طباطبائی در این ملاقات گفت: وقتی از ترانه خوب حرف می زنیم یاد ترانه هایی می افتیم که خیلی از آن ها به نام محمد علی بهمنی ثبت شده است.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ادامه داد: متاسفانه شرایط ترانه در روزگار ما چندان مناسب و قابل قبول از نظر کیفی نیست و کمتر ترانه ای را می شنویم که از نظر معنایی به جان بنشیند.

وی اظهار کرد: چند سالی است که در تک قطعه ها یا آلبوم ها کمتر از ترانه سرایان پیشکسوت و شاخص اثری می شنویم و این خبر خوبی نیست. در این زمینه موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام آمادگی می نماید تا از فعالیت ترانه سرایان پیشکسوت حمایت کند.

طباطبائی گفت: از فراوری شعر و ترانه توسط پیشکسوتان برای استفاده در آثار موسیقایی حمایت می کنیم و در این زمینه موسسه هنرمندان پیشکسوت آماده همکاری است.

وی در این ملاقات همچنین با اشاره به تعدادی از ترانه های محمد علی بهمنی آن ها را در ذهن و خاطره مردم جاودان خواند و گفت: شما از هر نسلی که سراغ بگیرید به احتمال زیاد ترانه های آقای بهمنی و دیگر ترانه سرایان پیشکسوت را شنیده اند ودر ذهن دارند و این نشانه قوت ترانه هایی است که توسط شاعران پیشکسوت سروده شده است.

همچنین در این ملاقات محمد علی بهمنی؛ شاعر پیشکسوت بر ضرورت حمایت از ترانه های خوب تاکید نمود.

در این ملاقات علیرضا بهرامی؛ شاعر و دبیر جشنواره ملی شعر دانشجویی و پدرام نظری؛ مدیر روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز حضور داشتند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به صورت مستمر در قالب طرح ساعت سعد به ملاقات هنرمندان پیشکسوت می رود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1248

به "ملاقات مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با محمد علی بهمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با محمد علی بهمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید