تور تایلند لحظه آخری: راهنمای خرید و معرفی مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک

به گزارش مجله نماشو، راهنمای خرید و معرفی مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک

اغلب کسانی که به سفر می فرایند به غیر از گردشگری و آشنایی با جاذبه های گردشگری که در آن شهر مقصد وجود دارد، می خواهند اجناس مورد احتیاجشان که بیشتر در قالب لباس و لوازم شخصی می باشد را تهیه نمایند، اما گاهی هزینه ها به میزان ای بالا است که افراد از خرید پشیمان می شوند این خود یک ضربه می تواند باشد به صنعت گردشگری شهر یا کشور مقصدی که مسافران به آن سفر نموده اند؛ از همین رو دولت ها تصمیم به راه میزان فروشگاه هایی با عنوان اوت لت کردند که در آن ها تخفیف هایی قابل توجه 80 تا 90 درصدی بر روی اجناس ارائه دادند تا خریداران به راحتی بتوانند اقلام زیادی را تهیه نمایند. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره راهنمای خرید و همینطور مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک مقصدی که سالانه تعداد زیادی مسافر را به خود می بیند صحبت کنیم. چه کسانی که با تور بانکوک به این شهر می فرایند و چه کسانی که با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خودشان را به بانکوک شهر مجذوب کننده تایلند می رسانند احتیاج است که با اوت لت های بانکوک آشنا شوند، پس با ما همراه باشید.

تور تایلند لحظه آخری: راهنمای خرید و معرفی مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

معرفی مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک

  • فروشگاه اوت لت بانکوک | بانکوک Fashion Outlet

یکی از مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک فروشگاه اوت لت است و برای کسانی که می خواهند جنس زیاد بخرند گزینه بسیار خوبی است. در این فروشگاه اغلب اجناس تا 90 درصد تخفیف می خورند و همین باعث جلب رضایت مشتریان و مسافرانی که به این شهر سفر می نمایند، می گردد. در فروشگاه اوت بانکوک بیشتر از 500 برند مختلف در این فروشگاه دارای نمایندگی فعال هستند. فروشگاه اوت لت بانکوک بخشی از بزرگترین خرده فروش تایلند است که در تمام تایلند بیش از 20 مجتمع خرید و فروشگاه دارد.

این فروشگاه در جاده سایلوم بانکوک قرار گرفته است و در نزدیکی ایستگاه قطار هوایی بانکوک نیز قرار گرفته است. بعد از ایستگاه قطار شما تنها 5 دقیقه باید پیاده روی داشته باشید تا بتوانید به این فروشگاه برسید. زمانی کاری آن نیز همه روز از 11 صبح تا 8 شب نیز می باشد.

  • فروشگاه اوت لت کارخانه لیویز | Levis Factory Outlet

یکی دیگر از مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک فروشگاه اوت لت کارخانه Levis است. برای کسانی که علاقمند به شلوارهای جین اصل هستند این فروشگاه می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. البته تنها شلوار جین در این فروشگاه بزرگ نیست که می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید بلکه اجناس دیگری هم وجود دارد نظیر ژاکت، پیراهن و تی شرت های اصل جین که تا 60 درصد تخفیف می توانید آن ها را تهیه کنید.

برای رسیدن به اوتلت Levis بانکوک، باید از خروجی هر 3 ایستگاه Bang Chak قطار هوایی بانکوک بیرون بیاید و در امتداد سوخومویت پنج دقیقه تا علامت قرمز اوتلت کارخانه Levis پیاده روی کنید. این فروشگاه از دوشنبه تا پنجشنبه در ساعات 8 تا 21 جوابگوی احتیاج شما خواهد بود.

  • فروشگاه جی آر ای | GRI at Emporium

فروشگاه دیگری به نام جی آر ای در شهر بانکوک وجود دارد که در طبقه اول مرکز خرید Emporium واقع می باشد. این فروشگاه دارای نمایندگی های برندهی معروفی همانند ناین وست، شنل، دیور و کارن میلن نیز هستند که می توانید از آن ها اجناس مورد احتیاج خودتون را با 80 درصد تخفیفی که بر روی آن ها خورده است بخرید. نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که اجناسی فروشگاه جی آر ای یک فصل عقب تر است و لباس ها در میزان های متنوعی عرضه می گردد.

به منظور دسترسی به این فروشگاه می توانید به وسیله ایستگاه Phrom Pong قطار هوایی بانکوک بهره ببرید؛ این فروشگاه از ساعت 9 تا 21 باز است.

  • اوت لت کارخانه جیم تامسون | Jim Thompson Factory Outlet

کارخانه ای به نام جیم تامسون یکی از مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک است که قیمت اجناسی که در آن به فروش می رسد پایین است و شما می توانید زمانی که از آن خارج می شوید با دستی پر از محصولات ابریشمی باشید. این کارخانه بسیاری از مراکز خرید دیگر را نیز به راه اندازی اوت لت هایی برای فروش این اجناس نیز ترغیب کرد.

پنج طبقه در این فروشگاه وجود دارد. سه طبقه مختص به پارچه های کتانی و ابریشمی که به صورت متری عرضه می شوند، یک طبقه مربوط به مبلمان منزل مانند بالش ها، رومیزی ها و پرده ها است و محبوب ترین و پرطرفدارترین طبقه به لوازم جانبی اختصاص دارد که می توانید در آن جا عروسک های ابریشمی برای بچه ها، کروات های شیک، لباس و فریم های عکس پیدا کنید.

  • اوت لت 24

اوت لت بیست و چهار یکی از مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک است که در طبقه اول ساختمان BFO قرار گرفته است و می توانید در آن بیشتر برندهای بین الملل را بخرید.

  • اوت لت مینور | Minor Outlet

فروشگاه اوت لت دیگری با نام مینور در فهرست مراکز خرید مقرون به صرفه بانکوک قرار گرفته است که در آن علاوه بر پوشاک و کفش بزرگسالان از معروف ترین برندها می توانید لوازم آشپزخانه را هم با تخفیف 30 تا 90 درصدی تهیه کنید.

  • اوت لت سوپر اسپرت | Supersports

این مرکز همان طور که از اسمش پیداست، مکانی برای عرضه محصولات و پوشاک ورزشی است. انواع لوازم ورزشی از برندهای مطرحی چون آدیداس، فیلا، ویلسون و… در این فروشگاه عرضه می گردد.

راهنمای خرید در بانکوک

  • تایلند پر از صنایع دستی، مجسمه ها و شال های رنگارنگ و مجذوب کننده است که می توانید آن ها را به عنوان سوغاتی برای عزیزتان یا خودتان تهیه کنید.
  • سعی کنید مقداری پول نقد همیشه همراهتان باشد چرا که گاهی در بیرون از مراکز خرید بانکوک و در بازارهای خیابانی می توانید کالاهای مناسبی را تهیه کنید. در این بازارها هم معمولا باید پول را نقد بپردازید و کارت اعتباری قبول نمی نمایند.
  • سعی کنید که گول افرادی که می خواهند اشیای قدیمی و عتیقه خودشان را به شما بفروشند با قیمت بالا را نخورید، چرا که تشخیص قدمت این جور کالاها بسیار سخت است. اگر واقعا از چیزی خوشتان آمد و نتوانستید از آن بگذرید، حتما از فروشگاه های معتبر بخرید که مجوز فروش و صادر کردن اشیای قدیمی داشته باشند.

منبع: www.بانکوک.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2163

به "تور تایلند لحظه آخری: راهنمای خرید و معرفی مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: راهنمای خرید و معرفی مراکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید