راهنمای چاپ سررسید تبلیغاتی
به گزارش مجله نماشو، امروزه تبلیغات صندلی والای خود را در هر کسب و کاری پیدا نموده است. در واقع امروزه تبلیغات همچون کلید موفقیت هر صنف شغلی است. اما آیا تمام مشاغل توانسته اند از این کلید موفقیت به درستی استفاده کنند؟
بنابر اعلام نقش و نگار، یکی از بهترین روش های تبلیغات استفاده از سررسید تبلیغاتی است. اما این سررسید تبلیغاتی ها نیز باید منطبق با اصول تبلیغاتی باشد تا به درستی جوابگوی نیازهای تبلیغاتی بوده و برند مربوطه بهترین نتیجه را از آن اخذ نماید.
طبیعتا تمام افراد در هر جایگاهی با هر ویژگی که دارند از تبلیغات و جوانب آن آگاهی کامل نخواهند داشت. به منظور افزایش سطح آگاهی صاحبین مشاغل متن زیر را در مورد راهنمای چاپ سررسید و در نظر دریافت ابعاد تبلیغاتی این هدیه تبلیغاتی منتشر کردیم.
سررسید تبلیغاتی چیست؟
سررسید تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است که محبوبیت بالایی نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارد.
همه ما به خوبی با سررسید و کاربرد آن آشنایی داریم. سررسید یک کتابچه و دفترچه ای است که به شما فضای کافی برای یادداشت برنامه ریزی های روزانه را میدهد و با صفحه بندی و رعایت تاریخ هر روز شما را در این امر کمک میرساند.
اما سررسید تبلیغاتی چیست که تا این حد از محبوبیت برخوردار شده است. در حالت کلی در روی کار آمدن سررسید تبلیغاتی از سررسیدهای معمولی که در هر کتاب فروشی به چشم می خورد الهام گرفته شده است و تنها تفاوت آن اعمال جملات تبلیغاتی و برندسازی است.
در واقع سررسید تبلیغاتی همان سررسیدهای روزمره ای به همراه رعایت نکات تبلیغاتی و برندسازی است. در ادامه این متن در رابطه با فرواید سررسید تبلیغاتی صحبت خواهیم کرد.
مزایای سررسید تبلیغاتی چیست؟
در حالت کلی سررسید تبلیغاتی همانند تمامی هدایای تبلیغاتی که امروزه در عرصه تبلیغات وجود دارد در درجه اول وظیفه جلب رضایت مخاطب را دارد. همه ما به خوبی می دانیم که هدایای تبلیغاتی در درجه اول جهت کسب راضیت و وفاداری مشتریان قدیم و حتی مخاطبان عام به افراد جامعه ارائه می گردد.
اما مشکل اصلی این است که نحوه وفادار ساختن افراد موضوعی مبهم بوده عموما تمام افراد جامعه در هر جایگاهی نمی توانند به این موضوع پی ببرند و آن را در تبلیغات خود اعمال کنند.
نقش و نگار به عنوان معتبرترین شرکت تبلیغاتی در کرج برای یافتن بهترین راه تبلیغات از آنالیز ذهنی انسان ها بهره گرفت. تحقیقات مختلفی که در رابطه با نحوه عملکرد مغز توسط محققین انجام شد ثابت نموده است که استمرار هر موضوعی باعث تثبیت و حک شدن هر موضوع منحصر به فرد در ذهن مخاطب خواهد شد.
این موضوع در حالت کلی در رابطه با جنبه های مختلفی به اثبات رسیده است اما شاید بتوان از این نتیجه علمی در رابطه با تبلیغات نیز بهره گرفت.
شما به عنوان فردی که قصد استفاده از سررسید تبلیغاتی را دارید باید به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشید که استمرار مشاهده برند، لوگو، رنگ سازمانی، محصولات شرکت شما توسط مخاطبانتان باعث تثبیت برند در ذهن مخاطبان می گردد.
پس می توان گفت یکی از مهم ترین مزایای سررسید تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغات کاربردی بودن این هدیه تبلیغاتی است. مخاطبان شما در طول روز چندین و چند بار به این سررسید تبلیغاتی مراجعه می کنند و برنامه های روزانه خود را مورد آنالیز قرار می دهند.
همین استمرار استفاده و رعایت اصول تبلیغاتی استفاده از رنگ سازمانی، لوگو، نام تجاری و... باعث بهبود تبلیغات شما و متعاقبا بهبود و ارتقاء سطح شغلی شما خواهد شد.
نکات چاپ سررسید تبلیغاتی
هر یک از هدایای تبلیغاتی نکات و الزاماتی را می طلبد که در صورت رعایت آن می توان انتظار اخذ نتیجه ای صحیح از هر هدیه تبلیغاتی را داشت. در این قسمت به بعضی از این نکات طلایی برای چاپ سررسید تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد.
- استفاده از رنگ سازمانی در سررسید تبلیغاتی
- استفاده از بهترین سررسید تبلیغاتی با جلد هایی مقاوم، صحافی صحیح، کاغذهایی مناسب برای استفاده روزمره و...
- در نظر دریافت ابعاد صحیح برای سررسید تبلیغاتی
- استفاده از طراحی های جذاب و چشم نواز
- استفاده از المان های تبلیغاتی در سررسید تبلیغاتی
انواع سررسید تبلیغاتی
سررسید تبلیغاتی نیز همانند تمامی ابزارها و هدایای تبلیغاتی دیگر دارای انواع مختلفی است که با شناخت کامل از هر یک از این انواع می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این قسمت به بعضی از انواع سررسید تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد.
- سررسید چرم و ترمو
- سررسید سلفونی
- سررسید مدیریتی (ارگانایزر)
- سررسید تبلیغاتی اختصاصی
صاحبین مشاغل و افرادی که در پی ارتقاء سطح شغلی خود هستند با آگاهی و شناخت از هر یک از این سررسید تبلیغاتی ها می توانند بهترین نوع را انتخاب نموده و از آن در تبلیغات خود استفاده کنند.
قیمت سررسید تبلیغاتی
موضوع دیگری که در رابطه با تبلیغات و هر یک از هدایای تبلیغاتی وجود دارد میزان مبلغی است که صرف خرید آن می گردد. در حالت کلی پیشنهاد ما به عنوان یک شرکت تبلیغاتی که در حوزه تبلیغات و گسترش کسب و کارهای مختلف فعالیت دارد به مشاغل مختلف پیشنهاد می دهیم هر ساله بودجه ای معین جهت تبلیغات برندشان معین کنند.
منبع: خبرگزاری ایسنا