راه چاره برانکو برای ترمیم خط دفاع پرسپولیس: دوباره نعمتی

به گزارش مجله نماشو، آدام همتی، شاهین عباسیان و محسن ربیع خواه هم می توانند در خط دفاع بازی نمایند اما قطعا برانکو انتخاب بدون ریسک سیامک نعمتی را ترجیح می دهد.

راه چاره برانکو برای ترمیم خط دفاع پرسپولیس: دوباره نعمتی

به گزارش خبرنگاران ، دست های خالی برانکو چنان توی ذوق می زند که به کل فراموش کردیم باید جویای احوال و وضعیت محمد انصاری که در فینال رباط صلیبی پاره کرد، باشیم. مدافعی که حالا باید مثل ماهینی در خانه بنشیند و به امید بازگشت، یکی یکی روزها را بشمارد. تا پیش از آن اما پرسپولیس چطور باید جای خالی او و ماهینی را پر کند؟ این تیم مگر چند تا مدافع روی نیمکت دارد که بتواند به جای هر دوی آنها به میدان بفرستد و آسوده خاطر هم باشد؟

تنها مدافع راست تخصصی پرسپولیس روی نیمکت، شاهین عباسیان است: بدون تجربه بازی در لیگ برتر. بدتر اینکه برانکو هم دستش آنقدر پر نیست که حق انتخاب داشته باشد. پس سیامک نعمتی را دوباره به عقب می برد، شجاع خلیل زاده که بعد از مصدومیت ماهینی به دفاع راست منتقل شده و جای خود را به انصاری داده بود، به دفاع میانی بازمی شود و دفاع راست را تا نیم فصل که مهدی شیری بیاید، می سپارد به نعمتی. شایان مصلح هم در دفاع چپ می ماند.

قطعا سیامک بهترین انتخاب برای دفاع راست خواهد بود اما تغییر پست او یک خطر هم برای پرسپولیس دارد: بدون او، خلاقیت تیم در فاز هجومی کم و کم رنگ خواهد شد. البته آدام همتی هم گزینه بدی برای بازی در دفاع راست نیست و حتی برانکو می تواند با قرار دادن محسن ربیع خواه در خط دفاع، نعمتی را در پست تخصصی خودش نگه دارد.

اینگونه که ربیع خواه در دفاع میانی کنار سیدجلال بازی کند و شجاع همچنان در دفاع راست بماند. مثل همان اتفاقی که دو سال پیش رخ داد و باعث شکست 3 بر یک پرسپولیس مقابل الریان و تساوی بدون گل برابر الهلال در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2017 آسیا شد و شاید همین نتایج، مرد کروات را از انتخاب سیامک نعمتی برای دفاع راست و بازگرداندن شجاع به دفاع میانی مطمئن کند.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 150

به "راه چاره برانکو برای ترمیم خط دفاع پرسپولیس: دوباره نعمتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره برانکو برای ترمیم خط دفاع پرسپولیس: دوباره نعمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید