ربات خانه دار همه امور خانه را اداره می نماید

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES2020 از رباتی شبیه توپ تنیس رونمایی کرد که در کارهای خانه یاری حال است.

ربات خانه دار همه امور خانه را اداره می نماید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این شرکت ادعا می نماید ربات بالی(Ballie) را طوری ساخته تا نیازهای اصلی کاربر را درک و پشتیبانی کند. در اصل این ربات می تواند خانه هوشمند فرد را اداره کند.

این ربات که شبیه یک توپ است، طوری طراحی شده تا به عنوان یک مربی آموزش ورزش کار کند و قابلیت برقراری ارتباط با موبایل دارد. به این ترتیب با یاری هوش مصنوعی و دسترسی به موبایل، نیازهای فرد را شناسایی می نماید و کیفیت زندگی را ارتقا می دهد.

همچنین سامسونگ ادعا می نماید بالی دارای استانداردهای حفاظت از اطلاعات مشتری است. در ویدئوی رونمایی این گجت، ربات کوچک پرده ها را کنار می زند و هنگامیکه کاربر خانه نیست، تلویزیون را برای حیوان خانگی روشن می نماید. همچنین پس از آنکه مایعی روی زمین ریخته شد، جاروبرقی رباتیک را به کار می اندازد.

همچنین اگر کاربر زمین بخورد و نتواند بلند گردد، بالی قادر است پیغام درخواست یاری ارسال کند. سامسونگ هنوز بهای ربات را معین نکرده و معلوم نیست آیا گجت به طور واقعی ساخته می گردد یا خیر.

البته ال جی نیز در سال 2016 میلادی یک ربات با ظاهری مشابه را به بازار عرضه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4061

به "ربات خانه دار همه امور خانه را اداره می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات خانه دار همه امور خانه را اداره می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید