رقابت خیره کننده چین و کره جنوبی در حوزه فناوری ، ساخت گوشی منعطفی که تبدیل به ساعت هوشمند می گردد (تور چین)

به گزارش مجله نماشو، برند چینی تی سی ال در حال کار روی یک تلفن همراه هوشمند است که با خم شدن تبدیل به یک ساعت مچی هوشمند می گردد. این ایده می تواند رقبایی مثل سامسونگ را به شدت مغلوب کند.

رقابت خیره کننده چین و کره جنوبی در حوزه فناوری ، ساخت گوشی منعطفی که تبدیل به ساعت هوشمند می گردد (تور چین)

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها بسیاری از برندهای مشهور در حال کار روی یک تلفن همراه قابل انعطاف هستند، اما این ایده ای بسیار نو و فرق دارد که بتوان تلفن همراه را تبدیل به ساعت هوشمند کرد.

شرکت تی سی ال، که بیشتر به خاطر ساخت تلویزیون هایخود شناخته می گردد در کوشش است ترکیبی از ساعت هوشمند و تلفن همراه را با هدف تحت تاثیر قرار دادن بازار ارائه کند.

بر اساس طرحی که اخیرا از این ایده شرکت تی سی ال منتشر شده است، طرح این شرکت شامل یک صفحه نمایشگر و یک جعبه چسبیده به آن است که نقش بخش نمایشگر و شماره گیر گوشی را ایفا می نمایند. نکته مثبت در خصوص این طرح این است که کوچکترین شباهتی به طرح گوشی های منعطف سامسونگ ندارد و کاملا ایده ای مستقل به نظر می رسد.

به نظر می رسد بازار آینده تلفن همراه با تلفن های منعطف گره خورده است و بسیاری از برندهای مشهور نیز به این نوع تلفن ها واکنش مثبت نشان می دهند. اهمیت این موضوع از جایی محسوس تر است که بدانیم این روزها کاربران ساعاتی طولانی را صرف کار با گوشی هوشمند خود می نمایند و البته رشد و توسعه انواع مدل های گوشی های هوشمند نیز قیمت بالای این محصولات را توجیه می نماید.

تصاویر اولیه و مفهومی طرح های گوشی تی سی ال نشان می دهد می توان امیدوار بود با یک ایده عالی رو به رو می شویم. گرچه مدیر اجرایی تی سی ال اخیرا اعلام نموده که این شرکت اولین گوشی قابل انعطاف خود را در سال 2020 عرضه خواهد نمود.

استفان استریت، مدیر کل بازاریابی جهانی تی سی ال در این خصوص می گوید: این قابلیت انعطاف فقط شامل گوشی های هوشمند نیست، بلکه دیگر محصولات مصرفی مانند گجت های پوشیدنی، لوازم خانگی و تلویزیونها نیز می تواند از تکنولوژی نو تاشو استفاده نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5176

به "رقابت خیره کننده چین و کره جنوبی در حوزه فناوری ، ساخت گوشی منعطفی که تبدیل به ساعت هوشمند می گردد (تور چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت خیره کننده چین و کره جنوبی در حوزه فناوری ، ساخت گوشی منعطفی که تبدیل به ساعت هوشمند می گردد (تور چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید