رقیب قدرتمند گوگل ترنسلیت، سامسونگ پوزه گوگل را به خاک می مالد؟

به گزارش مجله نماشو، زومیت نوشت: سامسونگ ظاهراً میخواهد با One UI 6.1 قابلیت های هوش مصنوعی جدیدی به گوشی هایش اضافه کند.

رقیب قدرتمند گوگل ترنسلیت، سامسونگ پوزه گوگل را به خاک می مالد؟

سامسونگ درحال انتشار رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 برای بسیاری از گوشی ها و تبلت هایش است. این به روزرسانی ویژگی های تازهی مانند پسورد یک بار مصرف برای هات اسپات، طراحی تازه پنل نوتیفیکیشن ها و Quick Settings را به همراه دارد.

شایعاتی به گوش می رسند مبنی بر اینکه سامسونگ درحال کار روی به روزرسانی بزرگ دیگری با نام One UI 6.1 است.

یکی از افشاگران با انتشار پستی در ایکس، نشان می دهد که رابط کاربری One UI 6.1 قرار است چند قابلیت هوش مصنوعی داشته باشد؛ از جمله در بخش ترجمه و تغییر لحن در کیبورد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا لحن متن هایلایت شده را تغییر دهند. ویژگی تغییر لحن گزینه هایی مانند لحن حرفه ای، عامیانه، اجتماعی، مؤدبانه و صمیمانه را ارائه می دهد.

ویژگی ترجمه احتمالاً مشابه چیزی است که در گوگل ترنسلیت می بینیم. گزارشات اخیر به این موضوع اشاره داشتند که One UI 6.1 احتمالاً امکان ساخت والپیپر با هوش مصنوعی همچون گوشی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را به گوشی سامسونگ می آورد و علاوه بر آن از قابلیت ترجمه آنی در کیبورد نیز بهره می برد.

رابط کاربری One UI 6.1 را می توان قدم مهم سامسونگ در اضافه کردن قابلیت های هوش مصنوعی به گوشی ها دانست. انتظار می رود سری گلکسی S24 تمرکز ویژه ای روی هوش مصنوعی داشته باشد. این گوشی ها احتمالا در تاریخ 27 دی رونمایی می شوند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 آذر 1402 بروزرسانی: 24 آذر 1402 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5299

به "رقیب قدرتمند گوگل ترنسلیت، سامسونگ پوزه گوگل را به خاک می مالد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب قدرتمند گوگل ترنسلیت، سامسونگ پوزه گوگل را به خاک می مالد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید