زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه خوارزمی کلنگ زنی شد

به گزارش مجله نماشو، زمین چمن مصنوعی دانشگاه خوارزمی به منظور رفاه حال دانشجویان پسر ساکن در خوابگاه های پردیس کلنگ زنی شد.

زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه خوارزمی کلنگ زنی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه خوارزمی، زمین چمن مصنوعی دانشگاه خوارزمی به منظور رفاه حال دانشجویان پسر ساکن در خوابگاه های پردیس کرج؛ برای رشته ورزشی فوتبال با حضور عزیزاله حبیبی رئیس و هیات رئیسه دانشگاه و به همت معاونت دانشجویی و مدیریت تربیت بدنی کلنگ زنی شد.

حبیبی درباره زمین چمن مصنوعی گفت: این زمین برای پاسخگویی به نیازهای ورزشی دانشجویان بویژه دانشجویان پسر دانشگاه در پردیس کرج طراحی شده است.

وی اضافه نمود: زمین چمن مصنوعی برای فعالیت ورزشی دانشجویان ساکن خوابگاه طی سه ماه آینده انجام می گردد.

حبیبی ادامه داد: در اطراف زمین چمن مصنوعی، زمین اسکیت به عنوان ورزش مکمل ساخته می گردد و امکان استفاده شبانه روزی برای برنامه هادر دانشگاه وجود دارد.

حبیبی توضیح داد: اعتبار این طرح از محل اوراق خزانه تامین خواهد شد و ما امیدواریم با اتمام این پروژه گام موثری در فعالیت های ورزشی دانشجویان برداشته گردد.

مسعود جوکار مدیر تربیت بدنی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از طرح کلنگ زنی چمن مصنوعی در دانشگاه گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال در ابعاد 20 در 40 با هدف غنی کردن اوقات دانشجویان پسر ساکن خوابگاه در پردیس کرج و در راستای توسعه فعالیت های ورزشی و با توجه به سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1104

به "زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه خوارزمی کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه خوارزمی کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید