سارقان به منزل می وِدِر دستبرد زدند، مژدگانی هنگفت ستاره بوکس برای یافتن سرنخ

به گزارش مجله نماشو، یکی از منازل ستاره بازنشسته بوکس سنگین وزن دنیا در آمریکا مورد سرقت واقع شد و او نیز برای پیدا کردن سارقان و اموالش جایزه ای قابل توجه وعده داده است.

سارقان به منزل می وِدِر دستبرد زدند، مژدگانی هنگفت ستاره بوکس برای یافتن سرنخ

به گزارش خبرنگاران، فلوید می وِدِر قهرمان بوکس دسته سنگین وزن اظهار داشت که منزل وی در شهر لاس و گاس آمریکا مورد سرقت واقع شده است.

ظاهراً اموال به سرقت رفته از منزل این بوکسور آمریکایی که شامل چند کیف محتوی اشیای قیمتی می گردد آن قدر ارزشمند بوده که می وِدِر حاضر شده برای پیدا کردن سر نخی از سارقان یا اموالش 100 هزار دلار پاداش نقدی معین کند. او با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که بیش از 26 میلیون نفر آن را دنبال می نمایند، از آنها خواست در صورتی که هر خبر یا نشانه ای از سارقان پیدا کردند به او اطلاع دهند و حداقل 100 هزار دلار مژدگانی بگیرند.

می وِدِر به جزئیات اشیای به سرقت رفته از منزلش اشاره ننموده اما به سبک زندگی اعیانی که او به لطف درآمدهای چند ده میلیون دلاری اش از هر مسابقه بوکس دارد، انتظار می رود که اموال به سرقت رفته چندین برابر مژدگانی ای که او برای یافتن رد پایی از سارقان معین نموده، ارزش داشته باشد.

طبق گزارشی که سایت ایندپندنت انگلیس به تازگی منتشر نموده است؛ دارایی خالصی می وِدِر که در 50 مسابقه حرفه ای اش حتی یک شکست هم نداشته است، در ابتدای سال میلادی جاری 1.2 میلیارد دلار بوده است.

ر

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2996

به "سارقان به منزل می وِدِر دستبرد زدند، مژدگانی هنگفت ستاره بوکس برای یافتن سرنخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان به منزل می وِدِر دستبرد زدند، مژدگانی هنگفت ستاره بوکس برای یافتن سرنخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید