سامسونگ به روزرسانی امنیتی جدیدی را برای گلکسی A71 و A51 منتشر کرد

به گزارش مجله نماشو، این طور که به نظر می رسد، به روزرسانی جدید گلکسی A71 و A51 قابلیتی را تحت عنوان Ultimate Private Mode به این دو گوشی افزوده که اجازه می دهد کاربران به راحتی بتوانند محتوای شخصی خود را پنهان کنند.

سامسونگ به روزرسانی امنیتی جدیدی را برای گلکسی A71 و A51 منتشر کرد

نام به روزرسانی جدید گلکسی A71 و A51 سامسونگ، AltZLife است و در حال حاضر تنها برای گوشی های نام برده در هندوستان در دسترس واقع شده است. البته AltZLife ظاهرا قرار است برای دیگر گوشی ها نیز در دسترس قرار بگیرد اما این طور که به نظر می رسد سامسونگ آن را مختص بازار هندوستان طراحی کرد. بنابراین ممکن است برخی از گوشی ها آن را دریافت کرده و برخی دیگر نتوانند.

یکی از بهترین قابلیت هایی که با این به روزرسانی به این دو گوشی اضافه می شود، Ultimate Private Mode نام دارد. با کمک این حالت، کاربران می توانند به سادگی و با دو بار کلیک روی کلید پاور، بین حالت عادی و حالت خصوصی سوئیچ کنند. اما حالت خصوصی چیست و چه کاربردی دارد؟

برای مثال یکی از مهم ترین برنامه هایی که کاربر می تواند از حالت خصوصی برای آن به نحو احسن استفاده کند، گالری است. به این صورت که با دو بار کلیک روی کلید پاور، کاربر وارد این حالت شده و بدین ترتیب گالری به حالت خصوصی در می آید. همین موضوع برای پیام رسان هایی نظیر واتساپ، مسنجر و دیگر برنامه ها نیز صدق می کند. نسخه خصوصی این برنامه ها توسط سامسونگ ناکس (Knox) و در پوشه امن آن (Secure Folder) محافظت می شود.

  • گلکسی A51 و A71 قابلیت های نرم افزاری دوربین گلکسی اس 20 را دریافت می کنند

این طور که به نظر می رسد، کاربران برای سوئیچ به حالت معمولی، به تأیید هویت نیازی ندارند اما اگر بخواهید از حالت عادی به حالت خصوصی سوئیچ کنید، حتما باید هویت خود را تأیید کنید تا گوشی به شما اجازه دسترسی به محتوای خصوصی را بدهد.

یکی دیگر از ویژگی های امنیتی که به همراه به روزرسانی AltZLife برای گوشی های سامسونگ منتشر شده، content suggestions نام دارد. یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی که با پوشه امن ادغام شده و به صورت اتوماتیک، به کاربران پیشنهاد می دهد تصاویر و فایل شخصی خود را به درون پوشه امن ارسال کنند. البته این پیشنهاد ها شامل تصاویر و چهره هایی می شوند که کاربر پیش از این انتخاب کرده آن ها را در پوشه امن نگه داری کند.

در حال حاضر به روزرسانی جدید گلکسی A71 و A51 تنها برای کاربرانی که در هندوستان زندگی می کنند منتشر شده است. هنوز معین نشده آیا سامسونگ این به روزرسانی یا چیزی مشابه آن را برای دیگر بازارها هم عرضه می کند یا خیر و برای معین شدن این موضوع هم باید منتظر بمانیم.

  • تست باتری گلکسی A51 و گلکسی A71 سامسونگ

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1236

به "سامسونگ به روزرسانی امنیتی جدیدی را برای گلکسی A71 و A51 منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به روزرسانی امنیتی جدیدی را برای گلکسی A71 و A51 منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید