سرمربی اسبق والیبال ایران کاندیدای هدایت تیم ملی لهستان

به گزارش مجله نماشو، اسلوبودان کواچ یکی از کاندیداهای هدایت تیم ملی والیبال لهستان است.

سرمربی اسبق والیبال ایران کاندیدای هدایت تیم ملی لهستان

به گزارش خبرنگاران، پس از عملکرد ضعیف ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در رقابتهای المپیک، رئیس تازه فدراسیون والیبال لهستان تصمیم گرفت که تغییراتی را در کادر فنی ایجاد کند. ویتال هینن، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان که از سال 2018 هدایت این تیم را برعهده گرفت پس از پیروز نبودن در بازی های المپیک 2020 توکیو و کسب مدال برنز قهرمانی اروپا از سمت خود کنار رفت.

پس از اتمام قرارداد هینن و کنار گذاشته شدن او از هدایت والیبال مردان لهستان صحبتهای زیادی در مورد جانشین این مربی در رسانه های لهستانی صورت گرفت. فدراسیون والیبال لهستان (PZPS) گفت که در پی انتصاب سرمربیان تازه برای هدایت تیم های ملی والیبال مردان و زنان لهستان است. این فدراسیون جستجوی خود را برای نامزدهای بسیار با تجربه و ماهر از طریق وب سایت خود گفت. طبق این اطلاعیه آخرین مهلت برای درخواستها تا 20 نوامبر 2021 (29 آبان) بود.

حال پس از اتمام این زمان، فدراسیون والیبال لهستان تصمیم گرفته که اسامی کاندیداهای پست هدایت لهستان را اعلام نکند اما خبرنگاران لهستانی پیروز شدند به اسامی افرادی که برای هدایت لهستان ثبت نام کرده اند، دست پیدا کنند که در آن نام اسلوبودان کواچ سرمربی اسبق والیبال ایران دیده می شود.

کواچ که اکنون سرمربی والیبال اسکرا در لیگ والیبال لهستان است طبق اعلام خبرنگاران لهستانی یکی از کاندیداهای پست هدایت تیم ملی این کشور است.

همچنین تا به امروز نام های نیکولا گربیچ، مارسلو مندز، لورنزو برناردی و آندره آ گاردینی برای هدایت این پست اعلام شده است.

طبق اعلام رسانه های لهستانی کواچ هم یکی از جدی ترین گزینه ها برای هدایت تیم ملی والیبال لهستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2167

به "سرمربی اسبق والیبال ایران کاندیدای هدایت تیم ملی لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی اسبق والیبال ایران کاندیدای هدایت تیم ملی لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید